• Frida24S

    Privata semester och sex bilder/videos?

    Var hemma hos min bästa vän och låna hennes dator, fanns en hårddisk inkopplad och fann en mapp som hette Privat. Där hitta jag en hel del intressanta saker som bilder och videos med hennes ex när de har sex i soffan och andra bilder. Under en mapp som hette killar så hitta jag kukbilder på en del killar som jag kände igen. Det mest spännande var nog att jag fann även en video på henne och en annan kille som jag inte kände igen, de hade analsex i soffan typ som en riktig porrfilm.

    Vad har du hittat på dina kompisars datorer eller mobiler?

  • Svar på tråden Privata semester och sex bilder/videos?
  • Kevin gävle

    Skulle fixa en tjejkompis dator som hade fått virus. Hitta hennes bilder från Kos med tre andra tjejer. En massa topless bilder och även videos från när de duschar och gör sig ordning för utgång. Känner tre av dessa fyra tjejer och de är riktigt heta.

  • Pretorian IV
    Frida24S skrev 2017-12-14 12:47:01 följande:

    Var hemma hos min bästa vän och låna hennes dator, fanns en hårddisk inkopplad och fann en mapp som hette Privat. Där hitta jag en hel del intressanta saker som bilder och videos med hennes ex när de har sex i soffan och andra bilder. Under en mapp som hette killar så hitta jag kukbilder på en del killar som jag kände igen. Det mest spännande var nog att jag fann även en video på henne och en annan kille som jag inte kände igen, de hade analsex i soffan typ som en riktig porrfilm.

    Vad har du hittat på dina kompisars datorer eller mobiler?


    Du tror inte att det fanns en anledning att den hette privat...

    Just pga såna som dig har jag gömt våra sexbilder/filmer i mappar som heter saker som påminner om Windows systemmappar, så att det inte finns anledning för någon att gå in o snoka.
  • Anonym (Girion)

    Du borde fan skämmas TS, så jävla lågt och svinigt att snoka bland andras saker.

    Du låter också som hen som startade en tråd om snokande i andras hem, samma person kanske.

    Hoppas du trillar dit ordentligt någon.

  • Anonym (Häpp)

    Var det porr på alla sex bilderna du hittade eller hittade du till och med fler än sex bilder, kanske sju?

  • Anonym (Känsligt Läge)
    Pretorian IV skrev 2017-12-14 14:47:23 följande:

    Du tror inte att det fanns en anledning att den hette privat...

    Just pga såna som dig har jag gömt våra sexbilder/filmer i mappar som heter saker som påminner om Windows systemmappar, så att det inte finns anledning för någon att gå in o snoka.


    Och då blir de ju svåra att hitta. LOL

    Nr 1 en IT-tekniker letar aldrig igenom en kunds dator.

    Nr 2 om en riktig tekniker vill hitta dina privata filer så gör hen det.

    Nr 3 kryptera det du inte vill visa på en extern hårddisk. Det finns ändå spår av filerna i datorn men man slipper snubbla över dem av misstag.
  • Anonym (Sigmund)

    jag skulle hjälpa en tjejkompis med ominstallation av windows. Vi vill sortera hennes bilder och backa upp de innan ominstallation. Hon hade massa bilder som var osorterade vilket gjorde vi var tvunga och se vad bilderna var för att placera i rätt mapp. Vi hamnade sen på en mapp som hette något konstigt, hon kollade konstigt på mig och berättade att det var naken bilder. Jag svarade: ää okej, ska vi hoppa över den? Hon tog över datorn , gick ni mappen och mummlade " det är bara bröst och lite .. " . Hon öppnade mappen och det var massa naken bilder med och utan killar. Jag låtsades vara oberörd och det såg hon. Sen började hon öppna bilderna och berätta om när de togs osv..

    Hon hade kille och jag tjej då. Det kändes som vi kom närmare varandra

  • BalkanBoy85
    Anonym (Girion) skrev 2017-12-14 15:11:32 följande:

    Du borde fan skämmas TS, så jävla lågt och svinigt att snoka bland andras saker.

    Du låter också som hen som startade en tråd om snokande i andras hem, samma person kanske.

    Hoppas du trillar dit ordentligt någon.


    Gammalt tråd,who cares. Säkert en gubbe bakom profilen
Svar på tråden Privata semester och sex bilder/videos?