Missfall men blöder så lite
Hej!
Finns det någon av er söta själar därute som varit med om liknande/har svar på de funderingar jag har som inte ens de professionella verkar kunna besvara...?
Jag har (typ) fått missfall konstaterat igår. Jag vet inte hur långt gången jag är men mitt hcg låg bara på ca 70, åtta dagar innan var det 21. Så, något har gått snett, helt enkelt. Jag undrar hur länge det kan ta innan ett missfall kickar igång? Jag har haft lite bruna flytningar några dagar nu, men inte alls ont. Helgen som var hade jag lite smärta men tolkade det då som molvärk, då den inte påverkade mig direkt. Barnmorskan på gyn sa att ?förmodligen har du redan haft ditt missfall och kommer inte blöda mer eller ha ont? där hon hänvisade till mina bruna flytningar samt en ?torkning? med lite rött på pappret... Jag köper inte det. Något måste ju ut? Men hur länge kan det egentligen ta från att dess bruna flytningar startat samt hcg ?stannat av?/börjat sjunka? Där jag bor är de inte generösa med VUL och privata kliniker finns det få om. Vad tycker ni jag ska göra? Kräva VUL? Men då måste jag trycka på en smärta jag inte riktigt har... Eller bara ha is i magen? Trots min ökade risk jag har för utomkveds. Jättetacksam för svar från någon!!!