• alleballe90

Orgasm av att bli slickad!?

Hej alla fittbärare. Har ni kommit/brukar ni komma av att bli slickade? Jag har personligen aldrig gjort det eftersom jag aldrig tyckt att de varit varken skönt eller oskönt när jag blivit slickad.

Vad är det som gör att ni kommer när ni blir slickade? Vill också kunna komma av det.

• Svar på tråden Orgasm av att bli slickad!?
  • alleballe90
    Anonym (Hej) skrev 2017-12-15 18:05:53 följande:

Nästan varje gång.

Okej, hur gör personen som slickar dig? Hårt, mjukt? Länge? Fingrar!?
  • Anonym (H)
    alleballe90 skrev 2017-12-15 18:00:35 följande:

Hej alla fittbärare. Har ni kommit/brukar ni komma av att bli slickade? Jag har personligen aldrig gjort det eftersom jag aldrig tyckt att de varit varken skönt eller oskönt när jag blivit slickad.

Vad är det som gör att ni kommer när ni blir slickade? Vill också kunna komma av det.

Vill du ha svar får du kalla oss för annat än ?fittbärare?.
  • Anonym (Liv)

Gillar inte att bli slickad och har därför aldrig kommit av det. Förstår inte varför folk tycker att det är så fantastiskt, men är glad för deras skull ;) 

• alleballe90
    Anonym (H) skrev 2017-12-15 18:08:23 följande:
    Vill du ha svar får du kalla oss för annat än ?fittbärare?.
    Vad ska jag kalla dig för då? Kan inte direkt anta ditt pronomen. Men okej "tjejen", vad får dig att komma när du blir slickad? 
  • Anonym (Slick)

Alla tjejer har varit med dom älskade att bli slickad. Måste man oxå göra på rätt sätt såklart!

• Anonym (Kan)

Den som utför oralsex måste känna in sin Partner och vara "lyhörd"......Du har inte träffat rätt bara

• Anonym (Nina Kanin)

Oja, är egentligen mina bästa orgasmer. Min partner lyckas otroligt bra men jag rör mig och spänner muskler lite här och där.

• Anonym (Milfy)

Ja absolut. Min kk är fantastisk med fingrar och mun. Det absolut skönaste är nog när han sträcker huden runt klittan brett och lite uppåt och sen spelar på klittan med tungspetsen. Helt jävla magiskt!

• Pussan

Instämmer med de senare inläggen här. Jag får lättare orgasm av att bli slickad än av att bli knullad. Man hjälper till och rör sig, juckar emot lite..och så älskar jag när han biter lite i läpparna och klittan, och så klart suger in staven jag har i kappan!
    Säkert mycket mentalt betingat också , en grej som jag går igång på helt enkelt. Därför älskar jag också att suga kuk, det är ju ingen stor fysisk njutning för damen men desto mera upphetsande mentalt.

Svar på tråden Orgasm av att bli slickad!?