• alleballe90

Orgasm av att bli slickad!?

Hej alla fittbärare. Har ni kommit/brukar ni komma av att bli slickade? Jag har personligen aldrig gjort det eftersom jag aldrig tyckt att de varit varken skönt eller oskönt när jag blivit slickad.

Vad är det som gör att ni kommer när ni blir slickade? Vill också kunna komma av det.

• Svar på tråden Orgasm av att bli slickad!?
  • Anonym (Elin)

För mig sitter möjligheten till orgasm till 99% i huvudet. Om jag lyckas slappna av och bli tänd så får jag alltid orgasm när jag blir slickad. Men oftast är jag självmedveten och lite spänd, och då är det skönt men når inte hela vägen oavsett killens slickteknik. Det handlar nog mest om att jag känner mig ful därnere, med mina stora blygdläppar... :/

• Beetle
    Anonym (Elin) skrev 2017-12-18 23:32:14 följande:

För mig sitter möjligheten till orgasm till 99% i huvudet. Om jag lyckas slappna av och bli tänd så får jag alltid orgasm när jag blir slickad. Men oftast är jag självmedveten och lite spänd, och då är det skönt men når inte hela vägen oavsett killens slickteknik. Det handlar nog mest om att jag känner mig ful därnere, med mina stora blygdläppar... :/

Stora eller små.. alla är fina ju.. skönhet sitter i så mycket mer än i hur man är skapt
  • optimist63

Du träffar nog fel killar helt enkelt.
    Jag gillar och är duktig på att slicka. Jag har gett alla mina tjejer jag slickat orgasm. Som nybliven singel får jag snart chansen att prova om mina kunskaper finns kvar.

• Anonym (Lady)

Har aldrig fått orgasm av oralsex och är 50 år fyllda och lite till.

Tror aldrig jag kommer att få uppleva det heller, men det gör mig inte så mycket, jag njuter av oralsex ändå.

• Anonym (Pronomen hon 24 år)
    Anonym (vuxen_man) skrev 2017-12-18 23:12:36 följande:

Låter som att du använt vibrator för mycket och därför blivit känslomässigt avtrubbad där nere.

HAHAHA det var det dummaste jag har läst. Min poäng var att alla kräver olika mycket stimulans och tekniker för att nå klimax. För några går det lättare och för vissa krävs det mer arbete.
  • Anonym (Lotta)
    optimist63 skrev 2017-12-20 12:01:36 följande:

Du träffar nog fel killar helt enkelt.
    Jag gillar och är duktig på att slicka. Jag har gett alla mina tjejer jag slickat orgasm. Som nybliven singel får jag snart chansen att prova om mina kunskaper finns kvar.

Ytterligare en man med en fantastisk övertro på sin egen förträfflighet. Den grundinställningen är tyvärr inte den bästa när man träffar en ny kvinna.
    Lyhördhet och förmåga att anpassa sig till olika partners är istället det du behöver när du ger dig ut för att träffa nya kvinnor.
  • Anonym (Fhjhg)

Jag får orgasm av att bli slickad. Gärna med några fingrar i vaginan samtidigt, men slicka det är det viktiga. Det krävs att mannen är lite lyhörd och inte bara slafsar som en hund. Lite uppvärmning med breda slik, sedan snabbt runt klittans topp. Så skönt!

• Anonym (Lotta)
    Anonym (Lady) skrev 2017-12-20 13:34:06 följande:

Har aldrig fått orgasm av oralsex och är 50 år fyllda och lite till.

Tror aldrig jag kommer att få uppleva det heller, men det gör mig inte så mycket, jag njuter av oralsex ändå.

Testat med att din partner för in ett finger och masserar g-punkten samtidigt som hen slickar? Litet tips som funkar jättebra för mig, men förstås inte för alla eftersom vi är så olika.

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Lotta) skrev 2017-12-20 13:43:59 följande:
    Ytterligare en man med en fantastisk övertro på sin egen förträfflighet. Den grundinställningen är tyvärr inte den bästa när man träffar en ny kvinna.
    Lyhördhet och förmåga att anpassa sig till olika partners är istället det du behöver när du ger dig ut för att träffa nya kvinnor.
    Håller med dig lite, men bara lite. Dock finns det inget i hans utsago som motsäger det faktum att han faktiskt kan ha gett alla sina kvinnor orgasm när han slickar just eftersom han är så lyhörd. Varför har du så bemästrande tongångar?
  • optimist63
    Anonym (Lotta) skrev 2017-12-20 13:43:59 följande:
    Tänk vad en del är bittra....Men jag är mogen nog att inte ta år mej av omogna kommentarer.

Jag går bara på vad mina tjejer har sagt till mej! Hon jag precis har separerat i från sa att hon kommer sakna våra oralsex just pga att hon aldrig träffat någon som slickar så bra!
  • optimist63
    Anonym (Milfy) skrev 2017-12-20 17:14:02 följande:
    Håller med dig lite, men bara lite. Dock finns det inget i hans utsago som motsäger det faktum att han faktiskt kan ha gett alla sina kvinnor orgasm när han slickar just eftersom han är så lyhörd. Varför har du så bemästrande tongångar?
    Exakt! För mej är det viktigaste att kvinnan får orgasm och mår bra under sexet. Jag lär mej därför hur jag kan få henne att njuta maximalt.
  • Anonym (Giver)
    Anonym (Elin) skrev 2017-12-18 23:32:14 följande:

Tänk på att det finns killar som blir galet kåta av stora blygdläppar. Tyvärr har jag aldrig haft någon med stora köttiga blygdläppar, men jag skulle kunna ligga o slicka e flera timmar på någon med stora blygdläppar, så i någons fantasi är du deras drottning ;)
Svar på tråden Orgasm av att bli slickad!?