• alleballe90

Orgasm av att bli slickad!?

Hej alla fittbärare. Har ni kommit/brukar ni komma av att bli slickade? Jag har personligen aldrig gjort det eftersom jag aldrig tyckt att de varit varken skönt eller oskönt när jag blivit slickad.

Vad är det som gör att ni kommer när ni blir slickade? Vill också kunna komma av det.

• Svar på tråden Orgasm av att bli slickad!?
  • Anonym (Miss)

Fittbärare?
    Bär du runt på fittan???

• Anonym (ET)

Prova med en kvinna så slickar hon dig till orgasm

• Anonym (kvinna)
    alleballe90 skrev 2017-12-15 18:46:31 följande:
    Vad ska jag kalla dig för då? Kan inte direkt anta ditt pronomen. Men okej "tjejen", vad får dig att komma när du blir slickad? 
    Fast majoriteten av sk fittbärare ser sig själva som kvinnor. Så du kan gott säga så. Löjligt att strunta i det pga en pytteliten skara människor.
  • Chrille_84
    alleballe90 skrev 2017-12-15 18:00:35 följande:

Hej alla fittbärare. Har ni kommit/brukar ni komma av att bli slickade? Jag har personligen aldrig gjort det eftersom jag aldrig tyckt att de varit varken skönt eller oskönt när jag blivit slickad.

Vad är det som gör att ni kommer när ni blir slickade? Vill också kunna komma av det.

Brukar slicka sambon till orgasm innan vi har sex..väldigt uppskattat
  • Anders 386

För oss har det varit det absolut säkraste sättet att ge min partner orgasm. Ofta kombinerat med annat samtidigt, tex dildo eller stimulans av g-punkten. Ibland kan hon komma på ett par minuter men oftast tar det längre tid. Det är också tydligt att det är just tungan hon fördrar, rent handarbete ger tydligen inte samma känsla.

Men däremot kan hon inte alls komma av ett vanligt samlag, iaf inte med mig, troligen inte med nån annan man heller.

Jag tror bara att alla människor fungerar olika, vissa njuter av oralt andra inte - det är bara att acceptera. Självklar är män olika skickliga på det, men jag tror ändå att grundorsaken ligger hos kvinnan själv och vad hon njuter av. Det finns liksom ingen förklaring till varför kvinnor känner så olika, det är bara att acceptera och lära sig vad som funkar bäst på den partner man är med för stunden.

• Anonym (Pronomen hon 24 år)

Jag kommer inte av att bli skickad eller av vaginalt samlag. Kräver klitorisvibrator i form av wand där man kan höja styrkan gradvis. Får grymma orgasmer av det. Att bli skickad känns ju knappt! För mig är det helt obegripligt att man man komma av det.

• Pussan
    Anonym (ET) skrev 2017-12-15 23:37:32 följande:

Prova med en kvinna så slickar hon dig till orgasm

Mmmm det är sant, så vitt jag vet. De kvinnor (inte så många) som jag har varit med har slickat min fitta helt underbart. Och förhoppningsvis har jag gjort samma för dem, jag har i a f fått det intrycket
  • Anonym (vuxen_man)
    Anonym (Pronomen hon 24 år) skrev 2017-12-18 22:03:37 följande:

Jag kommer inte av att bli skickad eller av vaginalt samlag. Kräver klitorisvibrator i form av wand där man kan höja styrkan gradvis. Får grymma orgasmer av det. Att bli skickad känns ju knappt! För mig är det helt obegripligt att man man komma av det.

Låter som att du använt vibrator för mycket och därför blivit känslomässigt avtrubbad där nere.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (vuxen_man) skrev 2017-12-18 23:12:36 följande:
    Låter som att du använt vibrator för mycket och därför blivit känslomässigt avtrubbad där nere.
    Vilken urusel och felaktig slutsats.
Svar på tråden Orgasm av att bli slickad!?