Det gör fysiskt ont inuti mig då partner är ute på krogen!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det gör så ont inuti mig. Mitt hjärta rusar och jag får nästan hjärtklappning. Allt för att jag inte vet eller har kontroll över vad min partner gjort då han var ute hela natten. Krog, nattklubb och hela köret... JAG FÖRSTÅR att det är jag som är problemet, jag behöver inte höra att jag är sjuk och allt det där. För jag vet om problemet, men det är för stort! Vad ska man ta sig till??
Jag får ångest och är sur och dömmer honom enda tills jag fått höra vad som hänt och sedan kan jag inte lita på det heller...
Jag skrev kvällen innan försiktigt åt honom att jag är orolig men att du får ju göra som du vill såklart och det enda jag fick som svar var ?vi ska se vad jag gör, puss godnatt?. Han kunde inte ens säga t.ex. ? du behöver inte vara orolig ?. Eller liknande...
Det nästa jag vet av är att han knackar på hos mig kl.04.
Jag vet inte vad jag ska göra med mina känslor?! Det är nästan så att jag vill göra slut bara för att jag inte klarar av att hantera denna oro inom mig. Då slipper jag ju allt liksom...
Jag har tidigare varit osäker på mina känslor kring själva förhållandet, kan detta beteende från min sida på något tvistat vis betyda att jag tycker om honom jätte mycket??