Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Tack! Jag har inte koll på något av det... jag slutade med mini piller i oktober, fick ingen blödning alls och testade positivt 17/12.
Är det någon mer som mått illa ordentligt o börjat må bra i v10? Jag är i v10 (9+1) o idag har sen fyra dagar tillbaka sakta börjat må mindre illa till idag, då jag inte mår dåligt alls. Nojjar för jag tänker att det är för tidigt att det går över nu...?
Jag är jätte nojjig nu, hade lite ljusrosa blod/flytningar på pappret när jag gick på toa förut idag (vi myste i söndags). :(
Kan det vara på grund av att det är känsligt där nere nu? :0 MVC ska kontakta mig vid 14:00
Är det någon mer som mått illa ordentligt o börjat må bra i v10? Jag är i v10 (9+1) o idag har sen fyra dagar tillbaka sakta börjat må mindre illa till idag, då jag inte mår dåligt alls. Nojjar för jag tänker att det är för tidigt att det går över nu...?
Vill bara berätta att det kan vara så att du får ytterligare lite blod om någon dag så du vet. Som sjuksköterska som jobbar med massor barnmorskor berättade de det för mig när jag blödde lite från tappen efter vul i v6. Var skönt att de sa det så höll jag mig lugn när det åter kom lite blod 2 dagar senare. Inget farligt på något vis, bara känsligt därnere så tidigt :)
Skönt att mvc lugnade dig.
Jag hade en ganska stor blödning i v13 i min förra graviditet. Vet inte vad det berodde på. Men tydligen något ofarligt. Han fyller 4 i år:) Så alla blödningar behöver inte betyda missfall...
Men så skönt att du känner dig lite lugnare.
När jag väntade min dotter hade jag en blödning vid ett tillefälle, väldigt mycket blod på pappret vid toalettbesök, ingenting var knasigt och hon är 10 nu :)
Plussade du ungefär en vecka efter äl är du ju bara i v7, låter helt normalt att ingenting syns så tidigt plus att det är svårt att mäta rätt när bönan är så liten! :)
När jag ser ditt namn känns det som att ni får en kille (högst vetenskapligt med andra ord), så då stämmer säkert eran känsla! ;) Jag känner mig helt säker på att vi får en till tjej! Så ska bli spännande att se om det känns likadant efter dateringsultraljudet om 1-2 veckor.