IVF startar vintern 2018
Äntligen är det vår tur! Efter tre års försök ska vi påbörja ivf efter jul. Fler som vill följas åt? :)
Äntligen är det vår tur! Efter tre års försök ska vi påbörja ivf efter jul. Fler som vill följas åt? :)
Usch så jobbigt! Det är en av mina största orosmoment att man ska träffa läkare/vårdpersonal som är hemska
Lite av den anledningen också som vi väljer privat! De är oftast väldigt kunniga och hjälpsamma redan från start :)
Hej på er!
Hoppas att det går bra att hoppa in här, trots att vi kör igång några dagar innan 2018?
Om allt går som vi hoppas, ska vi göra en frozen embryo transfer (FET) under slutet av denna vecka.
Vore fint att hänga med er och hjälpas åt att stötta och heja på!
Hur funkar den processen? Är det ägg från första omgången som sätts in då? :)
Hade jag nog också valt om det fanns möjlighet, men den enda privata kliniken här i stan slutade med ivf när läkaren gick i pension tyvärr :(.
Ena bm här är bra, Borde jag tillägga :)
Hur går det för alla?
Vi har fått vår kallelse nu, är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Tog knappt en månad från remiss till kallelsen, vilken härlig start på året :D
Hur går det för alla?
Vi har fått vår kallelse nu, är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Tog knappt en månad från remiss till kallelsen, vilken härlig start på året :D
Härligt! Då är ni snart igång!
Jag är på ruvardag 6. Har värk kring livmodertrakten och pms. Det avviker inte från hur det brukar vara för mig i vanliga fall.
Ja, nästan lite läskigt hur snart det kan dra igång. 1 februari ska vi dit för första besöket. Vad kan man förvänta sig av den timman?
Spännande! Måste va svårt att avgöra vad som är symtom och inte kan jag tänka mig :)