BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Har precis kissat på cb men när jag öppnade förpackningen, så va testet där de ska bli ett +, så va de redan ett svagt lodrätt sträck. ska de vara så?
Känns knasigt.
På graviditetskollens test så kan man ana något.
Har gått 7 dagar över mens idag. Har lite brunliknande flytningar o haft de så i 3 dagar.
En fråga till er som plussat? Hade ni molvärk innan? som ett band längst ner lixom. Isåfall när började den. Om någon kommer ihåg dvs ;)
Förtydligar mig, då jag insåg att jag skrev hel konstigt :)
Du vet när man kissar på en CB så ska de ju bli ett + för att man ska vara gravid och ett - för att man inte ska vara gravid.
Men när jag öppnade den ur förpackningen så va de redan ett -
Ska de vara så?
Haft som molvärk/svag mensvärk hela helgen.. har som dragit ner mot ljumskarna. Kände mindre imorse men nu är det tillbaka. Otroligt lättretlig och frusen.. nästan som att influensan är på g. Tog gravtest imorse men det va blankt.. BIM på onsdag! Har beställt hem ett sånt där gravtest med veckoindikator.. hoppas det visar något! Dom testerna jag använt nu är från graviditetskollen..
Jag köpte ett cb testa tidigt idag :) tänkte ta de imorgon bim-3 visar inte de något testar jag tidigast lördag. Bim+1 :)
Digitalt kan mycket väl visa positivt fast graviditetskollen visar negativt. Det hände mig förra månaden, fast jag fick tyvärr missfall. Litar inte alls på gravkollens tester efter det.
Då klickade man hem ett test nu då. På ett sätt hoppas jag leveransen dröjer, haha.
Vad har ni för erfarenhet av de olika gravtesten? sticka, kassett, stav? märke? nån som testat flera på samma gång och jämfört? är ju tråkigt om man får negativt med en sort och positivt med en annan.
En fråga till er som plussat? Hade ni molvärk innan? som ett band längst ner lixom. Isåfall när började den. Om någon kommer ihåg dvs ;)
Jag upplever att det känns så., började fyra dagar innan bim, tänkte mer att det var mens känningar.