• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • qismet
    Lucifer91 skrev 2018-01-08 12:30:54 följande:

Här kommer bilden. :)

Kolla igen om några timmar. Jag brukar få positivt på kvällen. :)
  • lyckligast80
    Lucifer91 skrev 2018-01-08 12:30:54 följande:

Här kommer bilden. :)

Hej,

Man ser ju en tydlig stegring så testa imorgon igen: ) Eller ikväll.

Kan absolut vara på gång.

Jag använde CB dubbel hormonindikator igår, på morgonen hade jag hög fertilitet (blinkande smiley)

Testade igen på kvällen och då var den maximal. (Fast smiley)

Vårat 8e försök nu.....
  • kiwibear

Inne på 5:e dagen av rikliga bruna flytningar. Typ bara äckel och gammalt blod. Är på BIM-3 men har för länge sen accepterat att det är skapligt kört på den fronten. 

Vet inte vad som rimligen händer med min ägglossning efter det här? Ska den här knäppa blödningen reggas som mens eller? För hur rimligt är det att få mens efter snart en hel veckas annat? Jag har verkligen ingen aning. Någon som sitter på visdomar? 

• Lucifer91
    qismet skrev 2018-01-08 12:50:00 följande:

Kolla igen om några timmar. Jag brukar få positivt på kvällen. :)

Tack för svar kära du! Ska hålla mig från att kissa till ca 16-17 ikväll och kolla igen :)
  • Lucifer91
    lyckligast80 skrev 2018-01-08 12:53:02 följande:

Hej,

Man ser ju en tydlig stegring så testa imorgon igen: ) Eller ikväll.

Kan absolut vara på gång.

Jag använde CB dubbel hormonindikator igår, på morgonen hade jag hög fertilitet (blinkande smiley)

Testade igen på kvällen och då var den maximal. (Fast smiley)

Vårat 8e försök nu.....

Tänkte hålla mig från att kissa nu några timmar.. pch kolla ikväll. :)

Ah okej, då är de babyverkstad ikväll hos er också antar jag hehe! Hoppas du får plus nu <3
  • lyckligast80

[quote=78348312][quote-nick]Lucifer91 skrev 2018-01-08 13:31:14 följande:[/quote-nick]Tänkte hålla mig från att kissa nu några timmar.. pch kolla ikväll. :)

Ah okej, då är de babyverkstad ikväll hos er också antar jag hehe! Hoppas du får plus nu <3[/quote

Hihi, Jajemen! : )

Tack!!

• imsevims
    kiwibear skrev 2018-01-08 13:16:10 följande:

Inne på 5:e dagen av rikliga bruna flytningar. Typ bara äckel och gammalt blod. Är på BIM-3 men har för länge sen accepterat att det är skapligt kört på den fronten. 

Vet inte vad som rimligen händer med min ägglossning efter det här? Ska den här knäppa blödningen reggas som mens eller? För hur rimligt är det att få mens efter snart en hel veckas annat? Jag har verkligen ingen aning. Någon som sitter på visdomar? 

För några cykler sen hade jag det som du, massa brunt äckligt gojs. Höll på i 5 dagar sen kom mensen.

Men, jag har även haft bruna flytningar i 10 dagar för några år sedan men då visade det sig att jag var gravid :)
  • kiwibear
    imsevims skrev 2018-01-08 13:53:11 följande:
    För några cykler sen hade jag det som du, massa brunt äckligt gojs. Höll på i 5 dagar sen kom mensen.

Men, jag har även haft bruna flytningar i 10 dagar för några år sedan men då visade det sig att jag var gravid :)
    Okej, får hoppas på att mensen kommer som den ska bara så att man kan köra på sen. 

Det är skapligt rikligt på äckelfronten här, får byta trosskydd varje timme. Tror inte att det kommer följas av något plus haha. 
  • Lucifer91
    lyckligast80 skrev 2018-01-08 13:41:27 följande:

[quote=78348312][quote-nick]Lucifer91 skrev 2018-01-08 13:31:14 följande:[/quote-nick]Tänkte hålla mig från att kissa nu några timmar.. pch kolla ikväll. :)

Ah okej, då är de babyverkstad ikväll hos er också antar jag hehe! Hoppas du får plus nu <3[/quote

Hihi, Jajemen! : )

Tack!!

Lycka till :)

Vi har kört varje dag nu i 5dagar.. så ikväll och imorgon också.. kanske övermorgon så hoppas vi på plusset :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018