BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Ska vi göra en
BIM lista
och
lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?
Kul för er! Jag har ÄL 14-15/1 så BIM är först runt 29/1. Tiden går så låååångssamt.
Tack allihop!
Jag har känt det vanliga med molvärk som kommit och gått, svullen, gasig, lite ömma bröst och finnar. Men det kan ju bero på mens också.
Det som har utmärkt sig är att jag har känt ett lugn i kroppen. Är en rätt stressig person normalt, men har liksom en annan känsla i kroppen. Svårt att förklara. Sambon har sagt i några dagar att han ser på mig att jag är gravid. Önsketänkande kanske, men han hade ju rätt!
Fast du har ju ändå en rolig tid framför dig först. Tur att skapandet är så skoj haha!
Ska vi göra en BIM lista och lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?
Ska vi göra en BIM lista och lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?
Mensen kom idag, på BIM.. då vet jag åtminstone att ägglossningstestet visade rätt och NC också! Har ÄL 26/1 och BIM 31/1 enligt appen så vi ska köra på varannan dag och hoppas på plus i slutet av månaden/feb. Grattis till alla som plussat och lycka till alla ni andra! :)
Ska vi göra en
BIM lista
och
Ska vi göra en
BIM lista
och