BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej! Hänger på lite i denna tråden även fast jag kanske inte blev gravid just i januari. Fick reda på att min hinnsäck va tom på tidigt ultraljud förra veckan så nu är en lång väntan på ett missfall eller hjälp för att sätta igång det..
MEN.. ni som blivit gravida nu, va tar ni för tillskott (tex folsyra, zink, mitt val kvinna) isf för att lyckas bli gravida och sedan hålla det hela vägen?
Nu beror väll inte detta missfallet på vitaminbrist men tänkte det är lika bra att höra va andra tar för att göra sig mer redo nu till nästa gång! Har tagit Gravid tabletter nu men dom kanske man inte ska ta innan man blir gravid?
Beklagar :/ jag är inte gravid (än, va jag vet) men ja jag ville endå skriva, jag va i kontakt led barnmorska om va man bör ta för just extra tillskott, hon poängterade folsyra, både innan graviditet och under början av graviditeten, (tror de va till v12 om jag inte minns fel) när jag sen va på apoteket ville jag höra om apotekaren sa något annat, men båda dom där sa att folsyra va att rekommendera..
så de tar jag iallafall nu! Lycka till o framtiden, hoppas du plussat snart! :)
S
Ska dom här testen bli såhär ?
Bim-2
Kvällsurin
FRÅGA TILL ALLA SOM TESTAR:
Är det verkligen så viktigt med morgonurin? När jag kört med äl-tester stod det där FÖRTYDLIGAT att det var bäst att testa efter kl 10 på morgonen.
Jag har BIM fredag kväll/lördag förmiddag, och jag hade tänkt testa på fredag. Min pojkvän är dock hemma först kl 22 på kvällen, och vi vill göra det tillsammans.
Spelar det egentligen roll vilken tid det är, eller handlar det om att det måste gå ett visst antal timmar? Isåfall är det inga problem. Jag går oftast på toa två gånger om dagen bara, morgon och kväll.
Hur skulle ni göra? :)
Det ser nästan ut som ett vitt streck? Har du många stickor hade jag tagit en ny imorgon bitti med morgonurin för att se.
Vad har ni för erfarenheter från graviditetskollens tester? Beställer alltid därifrån men läste omdömen nu, och ingen verkar direkt tycka dom funkar bra. Många som säger att de alltid visar svagt eller inte alls (trots att andra test visar positivt).
Finns det någon som fått sin mens och kan starta BIM februari så man har någonstans att vandra vidare om man får sin mens? Så kan man följas åt från början igen??
finns en bim februari startad