• Vildvittran85

    Vad köper ni till sambon/maken i julklapp i år?

    Vad köper ni andra i julklapp till er sambo/man/pojkvän i år? Glad Köper ni ingenting och ändå vill berätta det i tråden får ni gärna motivera varför (ifrågasätter det inte på något vis, är bara nyfiken eftersom det kan finnas olika anledningar till varför man avstår julklappar).

    Kommer ni överens om hur mycket det får kosta, eller är det "fritt"?

  • Svar på tråden Vad köper ni till sambon/maken i julklapp i år?
  • Anonym (Va)

    En låda med olika öl som är gjorda lokalt och ett par böcker att läsa medan ölen intas.

  • amandajavisst

    Jag har köpt en skjorta, en parfym och tio st av hans favoritchoklad. Sånt är alltid uppskattat när man handlar julklappar till någon som redan har allt.

    Jag studerar och har studielån och han jobbar och får ut ca 25000, därför köper jag för lite mindre än vad han gör. Det blir mest naturligt så :)

  • Vixen90

    Hans favoritskor i hans favoritfärg. Tror (hoppas) inte han sett att de finns i hans favoritfärg nu.

    Och ett sällskapsspel.


    Jag skulle vara mer optimistisk om jag trodde att det hjälpte
  • Cadencee

    Vi har inte ko.mit överens om någon summa. Men av mig får han ett vapenskydd, en jaktkniv och ett par tofflor med bröst på :D

  • Lena

    En tröja och strumpor. Jag la massor av pengar på hans födelsedagspresent istället

  • Anonym (Älsklingen)

    Ett graverat glas, presentkort på bio, och en lite dyrare shower gel av ett märke/doft han tycker om.

Svar på tråden Vad köper ni till sambon/maken i julklapp i år?