Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

Varför är män otrogna TROR du?

Annat: För att han är en idiot som inte bryr sig om att ta kontroll över sig själv och inte tänker på hur det påverkar dem runt omkring honom.

Däremot kan jag aldrig tänka mig att min man skulle vara otrogen, i så fall hade jag ju inte velat dela mitt liv med honom. Han är den finaste och bästa partnern! <3

• Anonym (R)
    Anonym (oplanerat) skrev 2017-12-19 22:59:32 följande:
    Är många som tänker så, likväl är deras partners otrogna...
    Det är klart, men jag tror att alla är mer eller mindre benägna till vissa val, det ska till olika mycket för att man ska göra en viss sak som strider mot ens egen självuppfattning. Precis som att vem som helst antagligen kan komma att mörda någon, men det ska olika mycket extrema situationer till för att en person faktiskt ska göra det jämfört med en annan.
  • Anonym (R)
    Anonym (Zig Natur) skrev 2017-12-20 08:12:49 följande:
    Så sant!
    Har sett flera exempel på hur det blivit så när barn kommit in i familjen, kvinnan börjar efter hand behandla mannen som ett barn med, varpå mannen känt sej kränkt och sökt sej till andra, kvinnan får ingen kärlek och situationen blir bara värre.
    Frågan är hur man bryter ett sådant beteende?
    Se till att det finns förutsättningar för ett jämställt förhållande där båda kan (kunskapsmässigt, ekonomiskt, socialt accepterat etc) ta och tar lika mycket hand om barnen.
Svar på tråden Varför är män otrogna TROR du?