Varför är män otrogna TROR du?
Hypotetisk fråga.
Kvinnor, tänk att mannen var otrogen, varför tror du han var det?
Och ni män, om ni skulle vara otrogna, vilken anledning skulle vara den mest troliga?
Hypotetisk fråga.
Kvinnor, tänk att mannen var otrogen, varför tror du han var det?
Och ni män, om ni skulle vara otrogna, vilken anledning skulle vara den mest troliga?
Jag är otrogen för att det är min natur, som man vill jag hela tiden göra nya erövringar och få bekräftelse samtidigt som jag vill ha en fin familj att visa upp för jobbet och vännerna. En bra familj och älskarinnor är den bästa statusmarkören du kan ha.
Hypotetiskt svar. Jag tror att om min man skulle vara otrogen så skulle det vara för att tillfället gjrode tjuven. Att han skulle bli lite för full i ett sammanhang på annan ort där ingen kände honom eller mig, där det skulle finnas en attraktiv kvinna som också blev lite för full, och så skulle det blir lite dans eller så så att de började ta på varandra, och så kanske det visade sig att de bodde i hotellrummen bredvid varandra, och råkade hamna i samma hiss upp frampå småtimmarna, och så kanske någon av dem bjöd in den andra på rummet för att visa något jobbrelaterat, och så stängdes dörren och så ledde det ena till det andra. Har svårt att se att han skulle få tillfälle på annat sätt.
Min teori.
Får man inte sex så söker man det annanstans, eller om man blir anklagad och behandlad som om man vore otrogen utan att vara det, så kan man lika gärna va det för beskyllningen är den samma.
Får man inte sex så söker man det annanstans, eller om man blir anklagad och behandlad som om man vore otrogen utan att vara det, så kan man lika gärna va det för beskyllningen är den samma.
Jag är otrogen för att det är min natur, som man vill jag hela tiden göra nya erövringar och få bekräftelse samtidigt som jag vill ha en fin familj att visa upp för jobbet och vännerna. En bra familj och älskarinnor är den bästa statusmarkören du kan ha.
Själv har jag aldrig varit otrogen, men jag hade en sambo som anklagade mej varje dag, efter en fest där jag kanske råkat vila ögonen på någon 10poängares kropp några sekunder kunde det pågå gräl en vecka efter. Då har man väldigt god lust att sätta på första bästa bara för att man redan fått utskällningen. Min nuvarande är inte riktigt så svartsjuk, men är helt ointresserad av sex som jag vill ha det, så det skulle vara enda anledningen att jag skulle kunna vara otrogen i dagsläget.
För att han endast älskar dig själv och sin kuk.