Arne Weise tänder ljuset på TV3! Vilken julvärd ska ni se?
Den 24 december klockan 14.58 tänder även Arne Weise ljuset fast i TV3!
Vilken julvärd ska ni kolla på? Ska ni se Arne Weise eller ska ni se Lotta Lundgren och Erik Haag?
God Jul!
Den 24 december klockan 14.58 tänder även Arne Weise ljuset fast i TV3!
Vilken julvärd ska ni kolla på? Ska ni se Arne Weise eller ska ni se Lotta Lundgren och Erik Haag?
God Jul!
Ingen. Jag vet inte varför det är sånt gnäll om Arne Weise.
Jag som tyckte att han var rätt gammal, gaggig och inte riktigt 100 med redan för 10+ år sedan när jag såg honom sist.....
Har alltid haft svårt för Lotta och Erik så hade för första året i mitt liv tänkt skippa när ljuset tänds. Men nu behöver jag inte det utan kan titta på trean istället! :)
Lotta & Erik såklart. Arne är så jävla grinig, trist och gaggig.
ARNE!
Tycker det är dåligt att de på SVT för första gången inte direktsänder utan att det är förinspelat. Tycker att om personerna inte kan göra det live så behöver de inte göra det alls.
ARNE!
Tycker det är dåligt att de på SVT för första gången inte direktsänder utan att det är förinspelat. Tycker att om personerna inte kan göra det live så behöver de inte göra det alls.
Ingen. Jag har inte behov av det, fullt upp med annat på julen, har inte sett det på många år.
För mig känns detta med julvärden viktigt för de som sitter ensamma på julen, många gamla och så, att de kan känna att det finns någon där, på ett sätt för att minska ensamheten. Därför tycker jag att det är så synd att de går från traditionen med en julvärd som är där i direktsändning, och att de bara istället sänder ett bandat program.
Hoppas att SVT väljer en julvärd som kan vara där i direktsändning nästa år.
Ingen. Jag har inte behov av det, fullt upp med annat på julen, har inte sett det på många år.
För mig känns detta med julvärden viktigt för de som sitter ensamma på julen, många gamla och så, att de kan känna att det finns någon där, på ett sätt för att minska ensamheten. Därför tycker jag att det är så synd att de går från traditionen med en julvärd som är där i direktsändning, och att de bara istället sänder ett bandat program.
Hoppas att SVT väljer en julvärd som kan vara där i direktsändning nästa år.
Inget av alternativen.
Vill se Lotta Lundgren solo i rutan, sååå himla snygg, söt och charmig.
Erik Haag är inte bättre än Weise, grådassiga gubbar bägge två.
Weise, givetvis. Hur man kan välja någon annan är för obegripligt.