Inlägg från: Anonym (Erik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erik)

Tjejgym, helt fritt från män?

Jag identifierar mig som kvinna. Fast enda gången jag använt den rättigheten och misstänkte att det kunde bli problem var i ett badhus.

Någon där kallade in personal till duscharna, men efter att jag pratat med personalen gick jag ut i simhallen och sen duschade jag med kvinnorna igen  eftersom jag ser mig själv som kvinna.

Jag skulle inte ha något problem att göra samma sak på en gym för enbart kvinnor, eftersom jag hatar mäns blickar jag med. Frågan är bara hur jag skulle tas emot av de andra kvinnorna som tränar, dom skulle säkert kunna frysa ut mig och ha ett slags beteende som liknar rasism.

• Anonym (Erik)
    Anonym (ms) skrev 2017-12-30 15:58:31 följande:
    Jag hoppas du skämtar. Män som har gjort så har både blivit anmälda och fällda för brott. Om jag såg något sådant skulle jag fota samt tillkalla polis.
    Du kan ju inte fota en naken person hursomhelst, det måste ju bryta mot lagen?

Jag är kvinna, mitt fysiska kön kanske inte är vad de flesta tycker är kvinnligt men det är vad som sitter i psyket som identifierar mig som person.

En könsoperation kostar pengar, jag har planerat att göra en men måste spara i ett par år. Jag klär mig kvinnligt och är kvinnlig i mitt sätt.

Vad är ditt problem, vad begär du egentligen av en medsyster?
Svar på tråden Tjejgym, helt fritt från män?