Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Den här cykeln är jag förvånansvärt lugn! Håller inte koll på cykeldag eller ägglossningssymtom alls (ännu, men är nog mindre än två veckor sen mensen kom) och håller inte heller reda på exakt datum för bim. Så skönt! Skippade att tempa denna månad för vi har ändå ett så aktivt sexliv att det inte ändrar chanserna. Ingenting jag gör eller tänker kommer att ändra utkomsten av detta försök. Om jag blir gravid lär jag märka det sen när mensen är sen. Det jag önskar nu är att jag kan hållas såhär lugn de resterande ca tre veckorna! Håller tummarna för er :)
Den här cykeln är jag förvånansvärt lugn! Håller inte koll på cykeldag eller ägglossningssymtom alls (ännu, men är nog mindre än två veckor sen mensen kom) och håller inte heller reda på exakt datum för bim. Så skönt! Skippade att tempa denna månad för vi har ändå ett så aktivt sexliv att det inte ändrar chanserna. Ingenting jag gör eller tänker kommer att ändra utkomsten av detta försök. Om jag blir gravid lär jag märka det sen när mensen är sen. Det jag önskar nu är att jag kan hållas såhär lugn de resterande ca tre veckorna! Håller tummarna för er :)
Ja känner igen dig också <3 vi har försökt till och från sedan förra året... har haft dippar när jag känt jag lägger ned bebisverkstaden men sedan har man bara kört på ändå, önskan om ett syskon är väl större.
Just nu känner jag mig ganska lugn, förväntar mig ingenting kommande månader. Såklart vill jag mer än något annat plussa men tror alla negativa test gjort så jag nästan inte tror jag kan plussa igen.
Tråkigt att höra du haft så många missfall, du får ta med dig att du och din kille kan bli gravida igen tillsammans. Du ska se att det där fröt snart kommer vilja stanna
Stor stor kram!!
Försöker telepatera lite lugn och styrka!
När man kommer in i streddmode är det svårt att komma ur det.
Jag blev så stressad när vi fick missfall för att jag hängt upp mig på att få ett tredje barn innan jag fyller 30. Dumheter egentligen, för jag har verkligen inget rationellt skäl till brådska. Tack och lov har jag släppt det nu, även om den största delen av mig fortfarande tar lite dubbelhopp över möjligheten att få bli mamma igen innan 2018 är slut.
Försöker telepatera lite lugn och styrka!
När man kommer in i streddmode är det svårt att komma ur det.
Jag blev så stressad när vi fick missfall för att jag hängt upp mig på att få ett tredje barn innan jag fyller 30. Dumheter egentligen, för jag har verkligen inget rationellt skäl till brådska. Tack och lov har jag släppt det nu, även om den största delen av mig fortfarande tar lite dubbelhopp över möjligheten att få bli mamma igen innan 2018 är slut.
Har inte hängt med helt i tråden men hoppar in lite igen. Idag kom mensen för mig och hoppet om ett syskon 2018 minskar :( min dotter fyller tre i juli och om jag inte hade fått missfall i december hade hon blivit storasyster några dagar innan sin födelsedag...
Idag på BIM-4 så plussade jag!
Önskar er andra stort lycka till
Idag på BIM-4 så plussade jag!
Önskar er andra stort lycka till
Hej tjejer! Jag behöver låna era ögon lite. Vad tror ni om detta?