Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Det va ju dig jag skulle ha citerat tillsammans med Lottch3n! Så grattis :)
Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)
Men jaaaaa!!! Så underbart grattis
Åh, nu får jag upp hoppet igen för min egen del
Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)
Idag på BIM-4 så plussade jag!
Önskar er andra stort lycka till
Yes! Grattis :) underbart
Stort Grattis! Så underbart! Det "vanliga " cb du la upp såg precis ut som mitt gjorde när jag plussade med första barnet på BIM-2 :)
Wow vad underbart!! Stort stort grattis!!! <3
Har du några bra tips att ge ut?
Stort grattis till er!!!
Stort Grattis! Och Grattis till 7 år!
Men jaaaaa!!! Så underbart grattis
Åh, nu får jag upp hoppet igen för min egen del
Ja! Grattis till plusset! 7 år och till lillan på 19-månadersdagen :)
Grattis till alla som fått plus:)) min mens har precis slutat så nu är det dags för nya tag! Har köpt ägglossningstest å undrar om det är dom två dagarna som man får positivt utslag som är de dagar man har störst chans å bli gravid? El ska man tänka lite innan el lite efter?
Grattis till alla som fått plus:)) min mens har precis slutat så nu är det dags för nya tag! Har köpt ägglossningstest å undrar om det är dom två dagarna som man får positivt utslag som är de dagar man har störst chans å bli gravid? El ska man tänka lite innan el lite efter?