Arbetar som brandman , fråga vad ni vill:)
Kul o starta såna här trådar, undrar ni något om yrket brandman så fråga på.
Kul o starta såna här trådar, undrar ni något om yrket brandman så fråga på.
När blev du av med oskulden?
Brukar du har sex på jobbet?
När blev du av med oskulden?
Brukar du har sex på jobbet?
Den viktigaste frågan: Är du singel? (närå skämtar bara)
Jättebra, nu kan jag passa på att fråga! Det här med portkod. Vi har ett hus, bostadsrättsförening, med portkod, och polisen åtminstone har våran portkod (vi har ingen sån kod som är allmän för brevbärare mfl) och nu när det är dags att byta portkod för nya året skulle jag vilja lämna ut vår nya portkod till polis, ambulans och er på räddningstjänsten. Hur gör jag det på bästa sätt? Jag kan knappast ringa 112 och störa dem..
Jättebra, nu kan jag passa på att fråga! Det här med portkod. Vi har ett hus, bostadsrättsförening, med portkod, och polisen åtminstone har våran portkod (vi har ingen sån kod som är allmän för brevbärare mfl) och nu när det är dags att byta portkod för nya året skulle jag vilja lämna ut vår nya portkod till polis, ambulans och er på räddningstjänsten. Hur gör jag det på bästa sätt? Jag kan knappast ringa 112 och störa dem..
Har du haft dagar/utryckningar som har fått dig att fundera på att byta yrke? För att de ex. Varit jobbigt psykiskt?
Var är de bästa och sämsta med yrket?
Jag lider av ptsd som man kan få av trauman. Varje gång jag ser en brandman så undrar jag om denne också lider av ptsd.
Hur vanligt är det att ni blir traumatiserade av det ni ser på jobbet?
Är någon du känner drabbad av ptsd från brandmansyrket?
En del grejor måste vara fruktansvärda
Har du haft dagar/utryckningar som har fått dig att fundera på att byta yrke? För att de ex. Varit jobbigt psykiskt?
Var är de bästa och sämsta med yrket?
Jag lider av ptsd som man kan få av trauman. Varje gång jag ser en brandman så undrar jag om denne också lider av ptsd.
Hur vanligt är det att ni blir traumatiserade av det ni ser på jobbet?
Är någon du känner drabbad av ptsd från brandmansyrket?
En del grejor måste vara fruktansvärda
Vad har du i lön + ob?