• Anonym (Brandman)

Arbetar som brandman , fråga vad ni vill:)

Kul o starta såna här trådar, undrar ni något om yrket brandman så fråga på.

• Svar på tråden Arbetar som brandman , fråga vad ni vill:)
  • Anonym (....)

När blev du av med oskulden?

Brukar du har sex på jobbet?

• Anonym (Brandman)
    Anonym (....) skrev 2017-12-30 23:05:03 följande:

När blev du av med oskulden?

Brukar du har sex på jobbet?

Är du seriös Haha???

Nej absolut inte, vi tränar när vi inte har några utryckningar.
  • Emmacecilia

Den viktigaste frågan: Är du singel? (närå skämtar bara)

Jättebra, nu kan jag passa på att fråga! Det här med portkod. Vi har ett hus, bostadsrättsförening, med portkod, och polisen åtminstone har våran portkod (vi har ingen sån kod som är allmän för brevbärare mfl) och nu när det är dags att byta portkod för nya året skulle jag vilja lämna ut vår nya portkod till polis, ambulans och er på räddningstjänsten. Hur gör jag det på bästa sätt? Jag kan knappast ringa 112 och störa dem..

• Anonym (Brandman)
    Emmacecilia skrev 2017-12-30 23:16:40 följande:

Jättebra, nu kan jag passa på att fråga! Det här med portkod. Vi har ett hus, bostadsrättsförening, med portkod, och polisen åtminstone har våran portkod (vi har ingen sån kod som är allmän för brevbärare mfl) och nu när det är dags att byta portkod för nya året skulle jag vilja lämna ut vår nya portkod till polis, ambulans och er på räddningstjänsten. Hur gör jag det på bästa sätt? Jag kan knappast ringa 112 och störa dem..

Jag är singel.

Portkod får man informera om när man larmar , i vissa bostadsområden så finns det en universalkod till alla portar i området för räddningstjänst.

Har man haft en sån universal Postkod så kontaktar man svenskpostkod när man bytt kod och så informerar dom räddningstjänsten med den nya.

Finns det inte det dit man kommer, tex landsbygden och det är bråttom så är inte en port svår att bryta upp för oss, vissa är så dåliga så man kan rycka upp dom.
  • Anonym (Brandman)