• Anonym (Tjokatt)

    Är jag för trång?

    Hej jag är rädd att jag är för trång.. jag har aldrig haft sex, men kan själv inte få in "saker" i mig. Kanske är jag för torr o inte kan upphetsa mig själv?? Jag kan få in 1 och ibland 2 fingrar i mig, har även testat med en smal "pinne" som var ganska lång. Den kom in långt men sen tog de stopp o fick ont i magen när jag försökte få in den längre. Saken är att när jag testar objekt som är tjockare kommer de inte alls in. Är jag för trång? Eller kan det bero på att jag inte är tillräckligt upphetsad. Jag har en kille som är väldigt på med att han vill ligga o allt, men kan erkänna att jag är rädd för att han inte ska få in den eller att det ska göra mycket ont. Snälla hjälp.

  • Svar på tråden Är jag för trång?
  • Lena

    Ha inte sex bara för att han vill och det är bristen på upphetsning som sannolikt är problemet. Ta det lugnt och utforska dig själv under lustfyllda former och inte för att göra din pojkvän nöjd

  • Enbarnspappan

    Långa förspel... Sluta stressa dig själv.

    Känn efter vad du gillar och sätt krav på att han ska tillfredsställa dig.

    Var ärlig mot han och säg som det är.

  • Anonym (Kvinna)
    Enbarnspappan skrev 2017-12-31 09:07:18 följande:

    Långa förspel... Sluta stressa dig själv.

    Känn efter vad du gillar och sätt krav på att han ska tillfredsställa dig.

    Var ärlig mot han och säg som det är.


    Hon är oskuld, vad ska hon vara ärlig med?
  • Puppetmaster

    TS gör helt rätt som utforskar sig själv på egen hand. Det är där det måste börja. 
    Att föra in främmande objekt ska man vara försiktig med. Använd gärna glidmedel när du "leker" och fortsätt använda dina fingrar eller investera i en dildo/vibrator. 
    Försök slappna av och gör det till en mysig stund. 
    När du sedan känner dig redo att utforska med en partner så låt det ske naturligt och under samma mysiga stunder. 
    Att känna stress eller press är inte bra. Först och främst handlar det om dig och din njutning. 
    Lycka till TS

  • Enbarnspappan
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-12-31 10:27:56 följande:

    Hon är oskuld, vad ska hon vara ärlig med?


    Att hon vill inte vill känna sig tvingad till något såklart
  • a n o n y m 4

    Du behöver nog inte oroa dig, var också nervös över det innan jag hade haft sex men gick bra.

    Känn ingen press från din kille, det kommer bli svårare då, det får gå i din takt!!

    Det kommer förmodligen göra ont första gången men var ärlig mot din kille då och förklara i så fall! Sen så "töjs" man ju ut där nere med tiden så börja med fingrar och så om det känns bättre!

    You go girl!

  • Anonym (Anna)

    Du är inte för trång och det är inget som ska töjas ut heller. När du är upphetsad så kommer allt som ska att gå in, och det ska inte göra ont. När du är redo använd glidmedel. Kom överens med din kille att första gångerna testar ni lite i taget, och det är du som bestämmer och styr. Han behöver inte tränga in helt och ha ett helt samlag med dig första gången där han får utlösning. Det kan tom vara så att det är du som styr in hans penis i dig och nbestämmer när du ska sluta om det känns fel.

    Du ska inte ha sex förrän du är så kär och galen av åtrå att du inte kan tänka på annat än honom. Forcera inte, för då blir det som att äta havregrynsgröt utan sylt, en blaha upplevelse bara. Sex ska vara roligt, härligt, åtråfyllt och njutbart. Till dess du är redo kan ni ha hur mycket annat roligt sex som inte handlar om vaginalt samlag.

    Lycka till!

Svar på tråden Är jag för trång?