• Anonym (Privat)

    Sex 2ggr i månaden!

    Hej jag o min tjej hr vart ihop i snart 7 år

    Och har 2 barn ihop

    Jag är riktigt sexul frustrerad då hon aldrig vill

    Jag själv hade kunnat haft det varje dag.

    Så som det är får jag tjata till mig det då och då

    Jag har försök prata med henne om det flera ggr utn nå framsteg

    Att göra slut är inget alternativ !

    Vorre otroligt skönt om nån har nå vettig lösning

    Vi hde vår barn fria dag här om dagen och det var väldigt länge sen vi var själva hemma

    Efter god mat och lite skoj väljer hon att sova :(

    Vet inte vad jag ska ta mig till

    Otroligt frustrernde

  • Svar på tråden Sex 2ggr i månaden!
  • UndrandeSökare

    Hur gamla är era barn?

    Många föräldrar lider av sömnbrist när barnen är små och då blir sexlivet ofta lidande. Det brukar bli bättre när barnen blir större.

  • Anonym (Privat)

    De är 3 och 5

    Sämsta starten på nya året på länge !

  • Anonym (Kommunikation)

    Hur har du försökt prata med henne? Har du frågat hur hon känner och vad hon önskar eller har det varit anklagande och fokus på din sexuella frustration?
    Att tjata till sig sex är ett utmärkt sätt att garantera att ens partner aldrig kommer känna lust till en igen. Jag skulle tro att de gånger hon ställer upp så känner hon sig både smutsig och respektlöst behandlad. 
    Hade ni bra sex förr? Dvs njöt även hon av sexet? Fick hon orgasm lika ofta som dig? 

    Mitt tips är att våga ställa frågor som du kanske inte vill ha svar på. T ex hur hon upplever ert sexliv, om hon får ut lika mycket som du av det, vad hon saknar osv. Fråga hur det känns för henne när hon ställer upp på sex.
    Räkna inte med att få ett bra samtal första gången. Troligtvis är det ett känsligt ämne och hon kanske slår ifrån sig genom att säga att allt är bra, eller genom att bli förbannad.

  • Anonym (Man)

    Förmodligen kommer du inte palla det som krävs. Men här har du din bästa chans.

    1 sluta tjata om sex.

    2 börja träna ordentligt

    3 tro inte att varje beröring ska leda till sex. Ta i henne utan att hon känner att du vill mer.

    4 vårda dig själv (hel och ren)

    5 klä dig snyggt

    6 ta hand om hushållsarbetet till 50%

    7 ha ett eget liv. Träffa vänner

    8 sätt henne inte på en piedestal.

    9 va mannen i förhållandet. Tjata inte om känslor hit och dit

  • Anonym (—)

    Äter hon p-piller? För i alla fall mig, så blir sexlusten som bortblåst när jag äter p-piller.

    Sen kan det funka om man ?låser upp? lite andra nycklar för att få tillbaka lust och sug efter sex.

    Hur är eran relation gentemot varandra? Uppvaktar och tar du på henne utan förväntningen att det leder till sex, hur är eran kommunikation pratar ni med varandra? Vad gillar hon? Har ni samma samma sex hela tiden eller varierar ni för att få spänningen att hållas vid liv. Ger du henne egentid och avlastar henne i hemmet? Tränar ni och håller er fräscha för varandra, för att inte bli ?soff sunkiga?? Förklarar du för henne vad du gillar med just henne och ger henne komplimanger?

    (Frågor du inte ska svara på på FL, men som du bör fundera över)

    Jag och min man är 29 och 30 och inåt har vi varit tillsammans i 15 år. Vi har tre barn, med ett VÄLDIGT aktivt sexliv.... (varannan eller som mest sällan var 3:e dag) men för att det ska funka behöver även många andra nycklar funka.

  • Anonym (Privat)

    Hej igen jag ska sluta tjata nu och börja tränna mera och vårda mig själv mer,

    Vi myser ofta det just 6 det brist på

    Jag ger helt ärligt upp sexet nu.

    Orkar inte gå runt och vara frustrerad över det nå mer

    Det får bli som det blir

  • Förgammalförskilsmässa

    Separera innan det är för sent. Jag har varit ihop med samma kvinna i över trettio år. Jag har varit missnöjd med mitt sexliv i ca 20 år. Senaste året hade vi sex 5 gånger.


    Jag har stannat kvar för barnens skull. Nu när barnen flyttar ut, så undrar hon varför jag är så sällan glad och varför jag inte vill göra saker med henne. Jag försöker förklara att om man inte vårdar sin relation utan bara ägnar sig åt barnen, så kommer mannen att ha hittat andra intressen efter 20 år. Nu vill hon skiljas för att jag är "för sur". Tacka fan för det....

    Jag ångrar verkligen att jag inte skilde mig tidigare. Nu finns det inga lediga kvinnor kvar till mig när jag passerat 50. Jo, jag är bitter.


     

  • Anonym (Man)
    Förgammalförskilsmässa skrev 2018-01-02 15:29:18 följande:

    Separera innan det är för sent. Jag har varit ihop med samma kvinna i över trettio år. Jag har varit missnöjd med mitt sexliv i ca 20 år. Senaste året hade vi sex 5 gånger.

    Jag har stannat kvar för barnens skull. Nu när barnen flyttar ut, så undrar hon varför jag är så sällan glad och varför jag inte vill göra saker med henne. Jag försöker förklara att om man inte vårdar sin relation utan bara ägnar sig åt barnen, så kommer mannen att ha hittat andra intressen efter 20 år. Nu vill hon skiljas för att jag är "för sur". Tacka fan för det....

    Jag ångrar verkligen att jag inte skilde mig tidigare. Nu finns det inga lediga kvinnor kvar till mig när jag passerat 50. Jo, jag är bitter.

     


    Din fru har förmodligen också stannat för barnens skull. Ställt upp 5 gånger per år för din skull. Nu vill hon leva livet istället för att gå runt med dig som surar. Va inte så bitter.
Svar på tråden Sex 2ggr i månaden!