• BlackAngelswings

nikotin

hej! 

jag undrar jag snusade o så innan jag fick veta att jag var gravid så har små jobbigt med niktotin suget och så, men så fick jag en tanke det finns ju såna här vape med jucie utan nikotin så tänkte kolla är det farligt när man är gravid eller kan jag byta ut snus mot det och om inte vad kan jag göra för att lindra mitt sug 

• Svar på tråden nikotin
  • Milou3

Drick citronvatten och kämpa dig igenom några dagar då ska du se att din hjärna glömmer suget mer och mer.

Både rökte och snusade innan min graviditet. Ett rent helvete de första dagarna men nu är suget helt jäkla borta! Rökt i 25 år och snusat i 8 ...

• Emmaapersson

Jag slutade röka vanliga ciggaretter för 5 månader sedan, gick över till ecigg. rökte niktotinfritt det sista och slutade sedan när jag blev gravid. men jag frågade dom på butiken, och dom sa att det är en pågående studie om gravida som röker nikotinfritt. men det finns inga svar ännu. :) men dom sa till mig att de inte skulle vara farligt :)

självklart är de ju bättre med nikotinfri juice än cigg eller snus. MEN det finns säkert någonting annat "medel" i juicen som inte är bra men vem vet ????????

Emilia * 2011
  • Emmaapersson

Jag slutade röka vanliga ciggaretter för 5 månader sedan, gick över till ecigg. rökte niktotinfritt det sista och slutade sedan när jag blev gravid. men jag frågade dom på butiken, och dom sa att det är en pågående studie om gravida som röker nikotinfritt. men det finns inga svar ännu. :) men dom sa till mig att de inte skulle vara farligt :)

självklart är de ju bättre med nikotinfri juice än cigg eller snus. MEN det finns säkert någonting annat "medel" i juicen som inte är bra men vem vet :)

Emilia * 2011
Svar på tråden nikotin