• Anonym (Lisen)

    KK med exet?

    Jag behöver tips och råd.

    Min man vill skiljas, han älskar inte mig som partner längre utan som bästa vän och hans sexlust till mig har dött. Genom våra ca 15 år tillsammans med mkt jobb och barn så har sexlivet gått upp och ner.

    Han kläckte ur sig detta i mitten på okt och då hade vi inte haft sex på ca en månad pga av massa andra saker som inte hör hit. Vi har fortsatt att bo ihop och oftast sova i samma säng. Han driver inte på skilsmässan någonting, inga papper påskrivna än. Situationen är förstås jobbig men detta inlägg handlar mest om sex och om inte själva separationen även om allt såklart hänger ihop. Under dessa snart tre månader har ingen av oss gjort några närmanden fysiskt.... ända tills för en vecka sen.

    Vi har sedan beslutet togs närmat oss varandra på ett annat plan, kan prata med varandra bättre.... På nåt konstigt sätt, kan inte sätta ord på det. Självklart är jag stundtals helt förstörd men mkt starkare nu än för ett par månader sedan.

    I mellandagarna kollade vi på film och sedan när den var slut gick han in på en porrsida.

    Jag vet att han tittar på porr och det gör mig inget, han vet att jag läser noveller.

    Nu blev jag oerhört tänd och vi tittade tillsammans. Efter en stund säger vi att vi ska sova och jag vänder mig om. Han ligger nära men tar inget initiativ. Jag vill såklart men vågar inte bli bortstött. Efter en stund tror jag han sover och fan flyger i mig.

    Jag hämtar min dildo och börjar onanera bredvid honom i sängen. Jag tänker att jag redan har förlorat allt och kan lika gärna blotta mig totalt.

    Självklart vaknar han och blir väääldigt upphetsad. Vi har sex, fint och hetsigt med mkt känslor. Var rädd för att jag skulle ångra mig men det har jag inte gjort.

    Härom dagen hände det igen????

    Jag hade enligt honom väldigt sexiga kläder (inga speciella alls utan samma klänning jag haft förr) och han gick hela kvällen och pratade om mina ben etc. Blev ju såklart glad att få uppskattning men kände ändå att han saknar inte kon förrän båset är tomt....och då duger jag minsann.

    Dessutom hade han fått smak på mig några dagar innan. ????

    Vi hade ett helt underbart sex på natten, jag tog initiativet och var helt vild, provade nya saker. Jag känner verkligen att han och jag har så mycket kvar att upptäcka och jag berättade fantasier och även han. Jag sa att vi kunde väl ha sexdejter framöver när vi separerar och det tyckte han lät som en utomordentligt bra idé.

    Efter detta har vi inte pratat något mer om det men jag har beställt sexiga kläder från nätet...

    Jag vill ha mycket sex och varför inte utforska och upptäcka det med en säker och känd sexpartner istället för att som tjej utsätta sig för risker?

    Har levt som singel i perioder tidigare och har varit ute i träsket och det lockar inte.

    ELLER: är det min svikna hjärna som spelar mig ett spratt eftersom jag tror detta är en bra idé???

    Fy va långt detta inlägg blev!!

    PS, han har fortfarande i te drivit ngt i separationen ....

  • Svar på tråden KK med exet?
  • Anonym (Sex)

    Gör det som känns bra för dig.Men om ni ska skiljas och du har känslor kvar,så kan det vara svårt .Om ni fortsätter med sex.

  • micromat

    Att vara kk med sitt ex anser jag är sämsta tänkbara. Dels finns det mycket känslor inblandat, samt att man inte på något sätt tillåts att gå vidare för exet finns där hela tiden.

    Break-up sex är jättevanligt och brukar va bra. Men det blir aldrig bra i längden.

    Vad händer om han skriver på papprerna då? Han har ju redan sagt att han vill separera. Ska ni fortsätta ligga? Vad händer om han eller du börjar dejta? Vad händer om en utav er vill gå tillbaka till varandra men inte den andra?

  • Anonym (Lisen)

    Tack för era svar och jag anade att jag skulle få kommentarer med den vinklingen.

    Det är nog min hjärna som spökar och att jag är desperat för att få någon sorts närhet :(

    Vi får se vad som händer men ni har nog rätt i att så länge jag har känslor kvar så borde jag låta bli sex med honom.

Svar på tråden KK med exet?