Peka finger
Vad tänker ni om att en pappa pekar finger åt sin 12-åriga dotter och sen påstår att det är på skoj?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-06 21:49
Jag syftar på långfingret.
Vad tänker ni om att en pappa pekar finger åt sin 12-åriga dotter och sen påstår att det är på skoj?
Ojdå trodde också att du menade med pekfingret.
En 12-åring kan mycket väl förstå skämt och sarkasm, så känner nog att det beror på hur barnet är.
Men generellt sett... Nä inte okej.
Men asså vad lever du i för isolerad värld? Hon är tolv, hon har nog pekar finger x antal gånger tidigare och sagt fula ord. Hon för står antagligen humor/ironi och om hon inte är upprörd så överdriver du verkligen. Är det ert största problem i livet så skatta dig lycklig.
Man undrar liksom vad som är hans nästa steg, att kalla henne hora? Jag vet ju vad han går för och hur han behandlade mig!
Nej, verkligen inte ok. Så tråkig attityd
Man undrar liksom vad som är hans nästa steg, att kalla henne hora? Jag vet ju vad han går för och hur han behandlade mig!
Om det är ett skämt och dotter va med på det så överdriver du som sagt. Släppt det. Låter som du är bitter över hans beteende mot dig och umgänget med dottern överlag snarare än vad han gjort mot dotter just nu.
Ganska stor skillnad att peka finger och kalla sin dotter hora.
Ju mer du berättar desto mer förstår jag att du är upprörd. Hur fick du veta att han gjort så? Har du pratat med honom om det? Vad sa han i så fall?
Ju mer du berättar desto mer förstår jag att du är upprörd. Hur fick du veta att han gjort så? Har du pratat med honom om det? Vad sa han i så fall?
Man skämtar inte på det viset med sina barn! Och nej steget är inte alltför långt, hans ursäkt när han behandlade mig illa var alltid i efterhand att det var ett skämt och att han inte menade det.