När flytta ihop??
Ps. Igen bostad är för liten för en kortare "provperiod", framförallt när man är nykära. Min mans lägenhet som vi i princip bodde tillsammans i första månaden var en etta på 35 kvadrat.
Ps. Igen bostad är för liten för en kortare "provperiod", framförallt när man är nykära. Min mans lägenhet som vi i princip bodde tillsammans i första månaden var en etta på 35 kvadrat.
Kan tyvärr inte hjälpa till med någon solskenshistoria än... men kan berätta hur jag har tänkt!
Jag och min pojkvän bestämde efter att ha känt varandra i 2-3 månader att vi ville bo ihop och nu flyttar vi snart ihop (tog ett tag att få en lägenhet) och när vi flyttar kommer vi ha varit tillsammans i fem månader! :) än så länge känns allt superbra, men jag kan ju såklart inte garantera att det kommer fungera även om det känns helt rätt och vi i princip redan bor ihop hos mig.
Tycker definitivt ni bara ska köra på och flytta ihop om allt känns rätt och ni vet att ni vill leva med varandra!
Eventuellt kan ni prata med vänner/familj som kanske har ett lite mer objektivt perspektiv och kanske kan se om ni är bra för varandra. För min del så är jag rätt säker på att mina föräldrar och släktingar hade motsatt sig rejält att flytta ihop med någon så snart om de inte sett hur bra vi passar ihop. Nu har alla bara varit positiva till detta.