• Tovilii

När flytta ihop??

Jag och min sambo flyttade ihop innan vi kånde varandra.

Vi var ett gäng 20åringar som ville bo kollektivt, jag kände 1 av 3 killar i gruppen (de kände varandra sen innan) och jag råkade sen ganska snabbt falla pladask för en av de "nya", och han för mig tydligen ????

2 mån efter inflytt blev vi tillsammans, 2v senare så droppa han sin framtidsplan: att flytta 25 mil bort för pluggets skull inom några månader och skulle inte klara av distansförhållande.

Jag, småstadstjejen som eg hade tänkt leva mitt liv o trygghet i "min" stad fick ganska snabbt följa hjärtat.

Så jag följde med honom.

Detta är nu ganska exakt 7 år sedan, vi är idag 28 och förlovade samt väntar vårat första barn och har precis börjat kolla på hus :)

Så lita på magkänslan och följ hjärtat! ?

• Tovilii

Jag och min sambo flyttade ihop innan vi kände varandra.

Vi var ett gäng 20åringar som ville bo kollektivt, jag kände 1 av 3 killar i gruppen (de kände varandra sen innan) och jag råkade sen ganska snabbt falla pladask för en av de "nya", och han för mig tydligen

2 mån efter inflytt blev vi tillsammans, 2v senare så droppa han sin framtidsplan: att flytta 25 mil bort för pluggets skull inom några månader och skulle inte klara av distansförhållande.

Jag, småstadstjejen som eg hade tänkt leva mitt liv o trygghet i "min" stad fick ganska snabbt följa hjärtat.

Så jag följde med honom.

Detta är nu ganska exakt 7 år sedan, vi är idag 28 och förlovade samt väntar vårat första barn och har precis börjat kolla på hus :)

Så lita på magkänslan och följ hjärtat!

Svar på tråden När flytta ihop??