• Förgammalförskilsmässa

Kvinnor: är det OK att era män har skägg?

Jag är ju under uppsägning just nu (frugan har sagt att hon skall skiljas när sista barnet flyttar ut i sommar), så jag tänkte passa på att fråga om skägg.

Jag har hittills avstått från skägg eftersom min (soon-to-be-ex) fru tycker att det sticks, vilket ger (ännu ett) skäl att avstå från kyssar och sex. Eftersom vi hade sex fem gånger under 2017, så vill jag inte riskera att skägget lägger hinder i vägen. Däremot skulle det vara intressant att få en känsla för hur stor andel av övriga (icke rigida och frigida) kvinnor som tycker det är OK med skägg eller inte.

Det är inte så att jag gråter mig till sömns varje kväll för att jag inte "får" ha skägg, men det är ytterligare en pusselbit i mitt tragiska liv.

Nej, jag är inte helt patetisk, men jag är nyfiken på hur andra har det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: är det OK att era män har skägg?
  • Fjäril kär

Skägg är sexigt! Ett välansat sådant och jag drägglar..

Definitivt inget hinder för sex, tvärtom!

• Anonym (F)

Föredrar skägglöst men det är inte som att jag skulle välja bort en man för att han har skägg om jag tycker om honom i övrigt.

• Anonym (Gift med skäggig man)

Det är ok att han har skägg och kyssas går bra, men han kommer inte i närheten av mig där nere.

• fluu

Föredrar skägg.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • IsDimma

Jag föredrar män med skägg. Det är sexigt och snyggt. Och jag gillar det lite stickiga

• Anonym (En del av leken)

Det lite elaka med glimten i ögat svaret är självklart det att bland min vänner brukar vi kalla personer utan skägg för kvinnor. Är inte överförtjust i stora bikerskägg men ett välvårdat skägg signalerar manlighet och en viss pondus.

• Meriall

Helt ok men inte ett stort skägg! Sådant som sitter fast i ansiktet och kanske någon cm ut kan vara fint men inte hängande skägg på någon-några dm som verkar vara så populära. Självklart får han men jag skulle tycka det var bättre utan ett sånt.

• Anonym (Oh yeah)

Jag personligen älskar skägg! Lycka till med ditt nya skäggiga liv! Kan bli hur kul som helst ;)

Svar på tråden Kvinnor: är det OK att era män har skägg?