• Anonym (..)

    Osäker...

    Hej.

    Jo det är så att jag Har fått en blåsa i underlivet. Den sitter typ precis i början av fiffin jätte ena läppen. Vet inte om jag borde vara orolig för någon sjukdom ( och isf vilken, och vad ska jag göra), eller om det bara är en vanlig helt ofarlig blåsa.

    Tacksam för svar!!

  • Svar på tråden Osäker...
  • UniformYankie

    Är du osäker så uppsök vård. Blåsa i underlivet kan vara helt ofarligt men låter inte helt bra tycker jag. Har du ett aktivt sexliv? 

  • Anonym (..)
    UniformYankie skrev 2018-01-12 21:17:16 följande:

    Är du osäker så uppsök vård. Blåsa i underlivet kan vara helt ofarligt men låter inte helt bra tycker jag. Har du ett aktivt sexliv? 


    Har väll sex minst en gång i månaden. Har dock blivit väldigt mycket nu vid nyår och så. Men den börjar gå bort sakta men säkert, borde jag avvakta och se om den försvinner helt o då ta det lugnt, eller söka hjälp ändå?
  • UniformYankie
    Anonym (..) skrev 2018-01-13 20:15:52 följande:
    Har väll sex minst en gång i månaden. Har dock blivit väldigt mycket nu vid nyår och så. Men den börjar gå bort sakta men säkert, borde jag avvakta och se om den försvinner helt o då ta det lugnt, eller söka hjälp ändå?
    Då jag inte vet hur den ser ut så är det svårt att säga. Jag hade gått och kollat mig för säkerhets skull, rather safe than sorry Glad
Svar på tråden Osäker...