Ung & planerar barn
Hej alla :)
Är det några fler här som är unga och planerar barn? Själv är jag 19, hade varit roligt om det fanns fler i samma situation som man kunde snacka med :)
Hej alla :)
Är det några fler här som är unga och planerar barn? Själv är jag 19, hade varit roligt om det fanns fler i samma situation som man kunde snacka med :)
Hallå.
Är inte direkt ung, och planerar inte barn riktigt än. Kanske till hösten som de ser ut nu. Men bollar gärna idéer och pratar lite i alla fall om du vill :)
Absolut! :)
Hur länge har du varit tillsammans med din partner? Hur ser din livssituation ut? :)
Hejsan! Jag och min sambo är snart 24 år och ska börja försöka till slutet av maj. Jag går dock fortfarande på p-piller och undrar hur pass tidigt man ska sluta för att få kroppen till det "normala"?`Har ni några tips?
Kan ju ta några månader innan kroppen återställa tills det normala men det är ju helt olika, du får gärna skriva privat till mig om du vill :)
Ja det kan ju det! Vi vill ju så gärna ha barn tills nästa år och verkligen inte slutet av detta, därav jag väntar lite till. Har skrivit till dig. :)
Jag är 26 och försöker med första barnet med min man.
Tog ut p stav 10/11-2017 och har försökt sen dess de kan ta sig direkt efter man slutat och de kan ta några månader innan kroppen ställt om sig. Hade ja vetat de tidigare hade ja nog tagit ur p staven tidigare men räkna med 6 månader minst iaf men kan ändå hoppas på tidigare :)
Ja sj kan inte prata med knappt någon om våra planer osv så denna sida är bra och läsa och få hjälp
Jag är 22 och min sambo 24. Vi har inte haft något preventivmedel dom sista 4 åren men vi bestämde oss för att försöka aktivt i oktober. Jag tror inte att vi lyckades pricka in äl den första månaden och cykeln efter det var 87 dagar lång, mens igen sen 22 januari. Positivt ältest igår och där är vi nu :)
Hej, jag hänger på här.
Jag fyller 24 och min man fyller 23. Vi plussade nu i december 2017 men fick missfall nu 11 januari. Vi försökte direkt när jag misstänkte ÄL (26 januari) så prickade in den, och är på BIM+1 Ingen mens i sikte! Samma symtom som förra gången jag plussade. Är riktigt nervös! :0
Har tester hemma men inte vågat ännu.. :(
Jag är 26 och försöker med första barnet med min man.
Tog ut p stav 10/11-2017 och har försökt sen dess de kan ta sig direkt efter man slutat och de kan ta några månader innan kroppen ställt om sig. Hade ja vetat de tidigare hade ja nog tagit ur p staven tidigare men räkna med 6 månader minst iaf men kan ändå hoppas på tidigare :)
Ja sj kan inte prata med knappt någon om våra planer osv så denna sida är bra och läsa och få hjälp