Ung & planerar barn
Hej alla :)
Är det några fler här som är unga och planerar barn? Själv är jag 19, hade varit roligt om det fanns fler i samma situation som man kunde snacka med :)
Hej alla :)
Är det några fler här som är unga och planerar barn? Själv är jag 19, hade varit roligt om det fanns fler i samma situation som man kunde snacka med :)
Vad skönt att ha folk att prata med! Jag har konstigt nog inte en enda vän som har barn eller planerar graviditet, så det känns såklart lite ensamt. Hur många försök har du hunnit med sedan ni tog beslutet nu?
www.familjeliv.se/forum/thread/61096194-svagt-plus-eller-spokstreck-traden-for-oss-som-behover-hjalp-att-analysera-svaga-graviditetstester/19728
Om någon orkar gå in och kolla. Som hon hade på sitt test (som jag svarade på) hade jag imorse. Tänkte aldrig själv på att ta bild :(
Vad tror ni? <3

Vad tror ni, är det ett svagt pluss? :0 Vågar inte tro det, att vi lyckades bli gravida igen direkt efter missfallet 11 januari <3
Absolut!! Det är positivt! Grattis :D
Åh kul med en sån här tråd! Jag hoppar in här, har inte riktigt vågat skriva i forum förut men nu försöker jag
Jag är 20 och min sambo 21, vi planerar vår första tillsammans, tycker också det vore kul att prata med andra och höra hur era planer ser ut. Själv har mina vänner inga planer på barn alls så man känner sig lite ensam..Vi ska försöka om ungefär ett år (sa vi för några månader sen). Han vet att jag vill ha en vår/sommarbebis så vi ska nog börja försöka sommar/höst -18. Hur ser eran situation ut? Hur länge har ni varit tillsammans, jobb, plugg, bostad? Mycket frågor haha..
Jag och min sambo har varit tillsammans i över 6år. Vi båda är snart 24 år och ska börja i Maj med bebisverkstaden!