• snuttplutt

    om du hade en fi... mus

    Om du som man fick vara kvinna för en tid och utrustas med en mus - vad skulle du vilja att den lilla sötnosen fick uppleva då?
    Motivera...diskutera.
  • Svar på tråden om du hade en fi... mus
  • Anonym (gman)

    Bli påsatt av olika män, kanske en svart med stor. Bli slickad, både av män och kvinnor Kyss

  • Anonym (.)
    snuttplutt skrev 2018-01-14 10:29:18 följande:
    Om du som man fick vara kvinna för en tid och utrustas med en mus - vad skulle du vilja att den lilla sötnosen fick uppleva då?
    Motivera...diskutera.
    Få män och komma om och om igen och titta på deras ansikten.
  • Luftis

    Skulle i varje fall ha ett sexigare liv än det jag haft med en kvinna som av olika anledningar inte kan vill ha sex. Skulle ta väl hand om min man.

  • Anonym (50 years of grey)

    Piss, Fist och Smisk party med ett gäng galna lesbiska 10 poängare =)

  • Anonym (Inget)

    Eftersom jag är en heterosexuell man helt utan homosexuella fantasier så skulle jag inte göra så mycket. Prova att se hur det är att smeka mig själv kanske, men inte så mycket mer än så.

    Jag skulle nog mest undra hur länge jag måste vara kvinna. Kanske passa på att byta om och bada och sånt med andra kvinnor, mest för att få spana in deras kroppar.

  • Anonym (Erik)
    Anonym (Inget) skrev 2018-01-14 12:54:54 följande:

    Eftersom jag är en heterosexuell man helt utan homosexuella fantasier så skulle jag inte göra så mycket. Prova att se hur det är att smeka mig själv kanske, men inte så mycket mer än så.

    Jag skulle nog mest undra hur länge jag måste vara kvinna. Kanske passa på att byta om och bada och sånt med andra kvinnor, mest för att få spana in deras kroppar.


    Vad gör man med en mus? Inte mycket. Skulle längta efter att få tillbaka min PeNiS.
  • Anonym (Inget)
    Anonym (Erik) skrev 2018-01-14 13:51:24 följande:
    Vad gör man med en mus? Inte mycket. Skulle längta efter att få tillbaka min PeNiS.
    Tja, tydligen finns det män som fantiserar om att bli påsatta av andra män...

    Drömmer
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Inget) skrev 2018-01-14 14:04:48 följande:

    Tja, tydligen finns det män som fantiserar om att bli påsatta av andra män...


    Tyvärr finns det inte mycket att hämta i en tom mus..hammarskaft ska det vara..
Svar på tråden om du hade en fi... mus