Grannar hotar att anmäla oss
Som övriga så hade jag heller aldrig accepterat om grannars barn börjat härja kl 4 på morgonen, helt oacceptabelt. Vräkta kan ni absolut bli och det kan gå fort! Jag hade en familj över mig när jag bodde i lägenhet, de hade en dotter på runt 3 år som vakna tidigt och somna sent. Till slut fick jag nog, ringde securitas varje dag fler ggr om dagen, kontaktade hyresvärden i omgångar och hyresnämnden på drygt två månader var de borta. Det gick inte att ha det så, jag fick ingen ro överhuvudtaget. Vad som hände med dem har jag ingen aning om och det skiter jag faktiskt i! Det struntade i att visa mig respekt och hänsyn och skrek bara när jag var trevlig och bad dem vara lite tystare! Tack o lov bor jag inte i lägenhet mer men om det skulle ske har jag insett att det är bäst att bo högst upp.
Det finns en gräns vad alla människor accepterar! JAg har en två åring själv men skulle inte låta han härja runt på morgonen. Det är svårt att få dem att sitta stilla jag vet. Går barnen på dagis? Om inte så borde de verkligen börja då blir de tröttare av det med. Jag tror inte ni hade vart så lyckliga om grannarna spelade musik sent på kvällarna vrålade och skrev och studsade över golvet när era barn ska lägga sig på kvällen.