• Anders Lindberg

    vad har du för fetisher?

    jag har plastkassar,och det är nog inte helt ovanligt kanske, men vad har du för fetisher?

  • Svar på tråden vad har du för fetisher?
  • Anders Lindberg

    som sagt så e det inga skumma saker bara för att det råkar vara just påsar, det kunde lika gärna ha varit nylonstrumpor eller , ja tegelstenar, är bara nyfiken på vad andra har. och var nu inte så fega att ni är totalt anonyma, det är inget att skämmas för vad än man har för fetish.

  • Anders Lindberg

    nu var inte frågan vad du har för aktiviteter för dig, vare sig man har en partner eller inte, så kan man ha olika slags fetisher, och inget behöver man skämmas för, som sagt var frågan inte vad man har för aktiviteter för sig.

  • Dynomate
    Anders Lindberg skrev 2018-01-17 04:38:05 följande:

    nu var inte frågan vad du har för aktiviteter för dig, vare sig man har en partner eller inte, så kan man ha olika slags fetisher, och inget behöver man skämmas för, som sagt var frågan inte vad man har för aktiviteter för sig.


    Jag tänder på kvinnor. Tuttar på dem.
  • Anonym (FL)

    Har en desto skummare fetisch.

    Tänder på kvinnor som ofrivilligt kissar på sig och skäms över det.

  • Anders Lindberg

    som sagt var, ingen fetish är något att skämmas över så länge den inte skadar någon annan. var bara nyfiken på om min var konstig . men naturligtvis gillar jag ju at tumgås med om kvinnor jag tycker om, jag e ingen nörd.

Svar på tråden vad har du för fetisher?