Vi som försökt med första barnet ca 1 år
Vad är det ni exakt ska göra då? Förstår att du är nervös! Lycka till!!
Vad är det ni exakt ska göra då? Förstår att du är nervös! Lycka till!!
Vilken jäkla dag!! Först höll vi på att missa läkartiden pga köer på motorvägen, sen ändrar läkarna sig att vi ska testa med tre inseminationer & sen fick vi parkeringsbot på 1000kr.....
Vi som ville köra igång med IVF direkt då det ger så mycket större chans att bli gravid. Men vi får tacka och ta emot den hjälpen vi kan, finns inga andra val.
Men va segt!!! Vilken stressig dag! Hur kommer det sig att de valde det alternativet framför ivf?
Hejhej, idag laddar jag för spolning av äggledare, nervös men försöker tänka positivt, idag får vi svar på vilka eventuella åtgärder som behöver göras! Det känns bra. Men hur har ni övriga gjort, har era partners varit med vid undersökning där ni är i gynstol?
Jag har mätt slemhinnan varje månad efter mens (för att se att den stötts ut med mensen) och den blir tyvärr lika tjock om och om igen. Som jag tidigare nämnt så är ivf ändå ingenting vi vill påbörja i nuläget men aldrig roligt när fler fel dyker upp konstant.
Äl+12 / bim-3
Tog ett test igår som visade negativt och alla mina vanliga tecken är som alltid innan mens. Suck!!
Det är iallafall typ 10 dagar kvar tills jag ska börja med sprutorna inför inseminationen.
Så ni kommet göra ett försök innan sommarstängt? Trist med vanliga pms symptom :(
Fick brev hem med svar på sambons spermaprov idag. Stod "provet var normalt" och inget mer. Brukar det inte stå typ hur många spermier det var eller något?
Aha okej! Vad säger statistiken ungefär? Ja vad drygt att man könner redan innan att det knappt är någon idé :(
Ja okej! Har mest läst om ivf/chanserna. Förstår vad du menar. Jag har typ börjat tänka att inget kommer gå. Sjukt nog. Känns typ bättre på något vis.. uppdaterar er imorn när vi får provsvaren. Kommer ni försöka med en insemination och om det inte funkat isf köra ivf? Eller testar man fler inseminationer ..?