• Silver Ag

    Bitter över människor o samhället

    Hej på er,

    Rakt på sak. Jag känner mig stundtals väldigt bitter över människor och hur samhället ser ut. Kan bli jävligt frustrerad över föräldrar som röker bredvid sina barn, inte använder papperskorgar utan slänger i väg sin skit direkt ner på gatan eller som tidigare idag - en tiggare kommer fram o ber om pengar och sen tar upp sin Iphone o pratar vidare i luren när hon fått iväg en bit.

    Asså..jag vill liksom läxa upp dem och fråga hur fan de tänker. Det är inte mitt jobb och jag vill inte vara en surkärring som hytter med pekfingret. Hur ser ni på människor ?

    Vart kommer den här ignoransen från? När kommer vändningen....

  • Svar på tråden Bitter över människor o samhället
  • Jonathan123

    Du ska nog inte gå utanför dörren överhuvudtaget om du inte klarar av att andra människor inte gör som du.

  • Zinken

    Jag kan bli irriterad på människor ibland men irriterad hela tiden över människor, nej jag har inte energi för det och även om jag hade lägger jag hellre den på något som får mig att känna mig positiv.

  • Nimzay
    Jonathan123 skrev 2018-01-20 17:23:16 följande:

    Du ska nog inte gå utanför dörren överhuvudtaget om du inte klarar av att andra människor inte gör som du.


    Man kan ju klara av det dock, men samtidigt irritera sig, finns det nog många som gör
  • Jonathan123
    Nimzay skrev 2018-01-20 17:25:44 följande:
    Man kan ju klara av det dock, men samtidigt irritera sig, finns det nog många som gör
    Säkert, men ts verkar av tråden att döma ha problem med att klara det.
  • Nimzay
    Jonathan123 skrev 2018-01-20 17:31:57 följande:
    Säkert, men ts verkar av tråden att döma ha problem med att klara det.
    Eller oxå uttryckte h*n sig väldigt dramatiskt, till exempel för att skriva av sig lite...
  • Jonathan123
    Nimzay skrev 2018-01-20 17:37:29 följande:
    Eller oxå uttryckte h*n sig väldigt dramatiskt, till exempel för att skriva av sig lite...
    Har man inget vettigt att säga mera än att gnälla på alla andra så ska man ta tio långa andetag innan man "skriver av sig".
  • Silver Ag
    Jonathan123 skrev 2018-01-20 17:31:57 följande:

    Säkert, men ts verkar av tråden att döma ha problem med att klara det.


    "Jag känner mig stundtals ..." skrev jag. :)
  • Jenna Eriksdotter
    Silver Ag skrev 2018-01-20 17:10:26 följande:

    En tiggare kommer fram o ber om pengar och sen tar upp sin Iphone o pratar vidare i luren när hon fått iväg en bit.


    Irriterar mig också på detta. Kom fram en tiggare till mig i dag som bar kläder!, har man råd med kläder så behöver man inga pengar! 
Svar på tråden Bitter över människor o samhället