Inlägg från: Nimzay |Visa alla inlägg
  • Nimzay

Ålder i i omklädningsrum

Hans föräldrar borde ha tänkt på hur det skulle kunna kännas ur ett barns synvinkel att han var där inne, jag menar för dem hade det ju bara varit ett ganska litet barn och kanske därmed inte så mycket att bry sig om, ifall det varit en utomstående elvaåring av motsatt kön i ett omklädningsrum där de bytte om. Men för ett annat barn - i detta fallet din dotter, var det ju en ungefär jämnårig pojke, ja till och med lite äldre, och på grund av det blev det obekväm för henne - antagligen ungefär på samma sätt som det blivit för en vuxen om det kommit in än utomstående vuxen av motsatt kön i ett omklädningsrum där denne bytte om. Tanklöst av killens föräldrar att inte tänka så pass långt.

• Nimzay
    änglarsmå skrev 2018-01-22 15:34:01 följande:

Så laddat ämne det här och brukar få höra av mina vänner att jag är lite ...to much.. när det gäller könsroller etc så ville kolla vad andra även tycker. Vi kommer inte bada just på det huset mer då vi flyttat men kommer säkert att ske på nästa någon gång. Tack för era svar

Tycker det är bra att du lär dina barn att det är skillnad på könen - vilket det ju faktiskt är, och att man inte ska visa sin kropp hur som helst. :)  Kram
Svar på tråden Ålder i i omklädningsrum