• Anonym (Hjälp)

Mannen är inte lika hård längre !

Har varit tillsammans med min man i ca 15 år o har alltid haft bra sex. Han har gärna velat ligga varje dag men hag hat inte riktigt samma behov utan tyckt att 2-3ggr/v är lagom. Älskar att rida honom o kommer då många gånger men nu har tyvärr ståndet blivit mjukare(han är 50år) kommer inte på samma sätt då jag villa ha en hård kuk. Tips?

• Svar på tråden Mannen är inte lika hård längre !
  • Anonym (Musse)

Kan man inte göra en av lera..?

• lussi69

Gör som jag, skaffa yngre älskare.  Jag är så primitiv att jag tänder på deras giriga intensitet. Dom ha sin lust och hårdhet i behåll , och kan hålla på länge.
    Nu har jag hittat en sexlust jag knappast visste jag hade.

• IcaTjejen34
    Anonym (Vanligt) skrev 2018-01-23 13:07:20 följande:

Hålla käften? Om du nu är tjej (vilket jag inte alla tror) så borde du läsa på om hur fittan fungerar.

Bakpulver i fittan är farligt. Vaginan har en sur miljö för att skydda mot bakterier, bakpulver är basiskt vilket gör att fittan lättare är mottaglig för bakterier om den sura miljön rubbas!

Då är det ju bara att köra ner några droppar HCl / citronsaft i slidan för att neutralisera pH värdet dumskalle! Sluta försöka dumförklara mig ;)
  • IcaTjejen34
    Anonym (Vanligt) skrev 2018-01-23 13:07:20 följande:

Hålla käften? Om du nu är tjej (vilket jag inte alla tror) så borde du läsa på om hur fittan fungerar.

Bakpulver i fittan är farligt. Vaginan har en sur miljö för att skydda mot bakterier, bakpulver är basiskt vilket gör att fittan lättare är mottaglig för bakterier om den sura miljön rubbas!

Då är det ju bara att köra ner några droppar HCl / citronsaft i slidan för att neutralisera pH värdet dumskalle! Sluta försöka dumförklara mig ;)
  • Anonym (Hjälp)

Tack för bra tips.

• MinnaKvinna

Hej, hoppas jag kan vara till hjälp!

Jag har varigt i ett förhållande med mitt ex som har haft problem med ståndet hela sitt liv. Han fick stånd men den var aldrig ''stenhård'', detta beror förmodligen på hans låga blodtryck.

I vårat tre år långa förhållande hade vi gått om tid att experimentera och båda jag och han var väldigt öppna. Vi testade allt möjligt och kom fram till några slutsatser...

Vi märkte att lite extra friktion inte hjälpte, vi gjorde det mesta som tex olika friktions ökande substanser, att jag tränade min vagina och nog det som funkade bäst, analsex. På grund av det tightare hålet blev han extra hård av det ökade trycket.

Jag rekommenderar att ni håller er borta från alla medel och tabletter och medel och experimenterar istället. I förspelet när du utför oralsex kan du testa och vara lite extra kinkig tex bita lite eller att klämma lite extra och nästan ta kontroll... nästan som om du vill göra illa honom. 

Och under sexet rekommenderar jag analsex och att du tränar upp vaginan, det finns jättemånga sex leksaker ute för att hjälpa till med detta, annars har jag hört om penispumpar.

Mvh, Minna

• Anonym (Hjälp)

MinnaKvinna: Tack för många bra tips, problemet är ju tyvärr det att det är hag dom gärna vill komma o då rida honom. Jag har inga problem med att suga o slicka honom. Även analsex men tyvärr kan inte jag komma så.

• Anonym (Vanligt)
    IcaTjejen34 skrev 2018-01-23 16:35:15 följande:

Bikarbonat och citronsaft i slidan?

Undrar vem som är dumskalle här...
  • MrHung
    IcaTjejen34 skrev 2018-01-23 12:40:30 följande:
    Om det funkar så vad är problemet? Lite balpulvet på penisen skadar ju inte så håll käften :)
    hahaha
  • Anonym (Hmm)
    IcaTjejen34 skrev 2018-01-23 16:35:15 följande:
    Ingen behöver förklara att du är dum - det förstår vi nog ändå.
    Ta det bara lugnt ... andas och kolla över doseringen på dina piller. OK??
Svar på tråden Mannen är inte lika hård längre !