Hej, hoppas jag kan vara till hjälp!
Jag har varigt i ett förhållande med mitt ex som har haft problem med ståndet hela sitt liv. Han fick stånd men den var aldrig ''stenhård'', detta beror förmodligen på hans låga blodtryck.
I vårat tre år långa förhållande hade vi gått om tid att experimentera och båda jag och han var väldigt öppna. Vi testade allt möjligt och kom fram till några slutsatser...
Vi märkte att lite extra friktion inte hjälpte, vi gjorde det mesta som tex olika friktions ökande substanser, att jag tränade min vagina och nog det som funkade bäst, analsex. På grund av det tightare hålet blev han extra hård av det ökade trycket.
Jag rekommenderar att ni håller er borta från alla medel och tabletter och medel och experimenterar istället. I förspelet när du utför oralsex kan du testa och vara lite extra kinkig tex bita lite eller att klämma lite extra och nästan ta kontroll... nästan som om du vill göra illa honom.
Och under sexet rekommenderar jag analsex och att du tränar upp vaginan, det finns jättemånga sex leksaker ute för att hjälpa till med detta, annars har jag hört om penispumpar.
Mvh, Minna