Inlägg från: Anonym (Snabelhatt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snabelhatt)

Vilken kondom?? Hjälp

Ska få besök av en kille i helgen. Vi har dejtat lite och nu ska han komma hit för att sova över. Vet inte alls vad som kommer hända men tänker det e bra att vara förberedd ;)

Självklart skönast att ha sex utan kondom men det vill jag inte göra nu i början. Så tänkte skaffa ett litet kondomlager om det skulle hetta till :)

Och detta ansvaret kan ju egentligen ligga på honom men vill inte riskera nåt

Så min fråga till er killar är: Vilken kondom är "skönast"? Märker ni nån skillnad på märke/modell/storlek? Vilken ska jag köpa?

Tjejer som hört killar berätta om detta får självklart också svara :)

• Svar på tråden Vilken kondom?? Hjälp
  • Anonym (Snabelhatt)
    Thomas29 skrev 2018-01-22 17:54:31 följande:

Vad har han för storlek ?

Det vet jag inte än!

Så vill inte köpa för stor så det blir konstig stämning om det inte är rätt Hahaha

Men för liten kondom gissar jag inte är så bekvämt...
  • Anonym (Snabelhatt)
    Anonym (Jolle) skrev 2018-01-22 18:14:34 följande:

Köp några olika då, en liten, en mellan en stor? Det blir lite dyrt. Eller gå till UMO , dem brukar ha gratis, bara att plocka på dig en massa. Förutom storleken bryr inte jag mig så mycket om typ av kondom, inget konstigt skit bara, vanliga funkar........

Tack så mycket för ditt utförlig svar :)

UMO vågar jag inte gå in på för att samla på mig kondomer då jag är 34 år ????

Men är oerfaren av kondomer ändå eftersom jag hade fast förhållande i 12 år.

Tror helt enkelt jag köper vanliga.. profil?...

och om det inte faller honom i smaken får han dra till ICA själv och handla ;)
  • Anonym (Snabelhatt)
    Anonym (Snabelhatt) skrev 2018-01-22 18:38:50 följande:

Tack så mycket för ditt utförlig svar :)

UMO vågar jag inte gå in på för att samla på mig kondomer då jag är 34 år ????

Men är oerfaren av kondomer ändå eftersom jag hade fast förhållande i 12 år.

Tror helt enkelt jag köper vanliga.. profil?...

och om det inte faller honom i smaken får han dra till ICA själv och handla ;)

Skulle inte vara massa frågetecken... utan en skratt-smiley!
  • Anonym (Snabelhatt)
    Noname00 skrev 2018-01-22 18:37:01 följande:

Här köp denna så gör ni en rolig grej av det, provar lite olika :)

www.kronansapotek.se/RFSU-Mix-av-olika-popul%C3%A4ra-kondomer/p/205851?gclid=EAIaIQobChMIs7nBmo3s2AIVW2QZCh3__gQ2EAQYCCABEgIhdfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ooh nice!! Tack för tipset :D
Svar på tråden Vilken kondom?? Hjälp