• Anonym (Fritiof)

Hur ofta går ni naken hemma?

Är ni rädd för att gå naken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta går ni naken hemma?
  • Blixtmannen2

Kanske det borde finnas altetnativet flera gånger i veckan eller dagligen.

Själv sover jag alltid naken så varje morgon och kväll går jag naken hemma. Och när jag går till och från duschen.

• MammAmma

Lite skralt med alternativen här va? Jag går alltid naken mellan badrum och sovrum efter dusch, om inte annat. Så jag går väl naken dagligen.

• sextiotalist

Jag trivs inte naken, svårare än så är det inte. Inte rädd för någonting, skäms inte över min figur.

• Anonym (Hah)

Jag är naken när jag duschar och efter sex. Men skulle aldrig gå runt och göra sysslor i lägenheten naken eller sitta i soffan och chilla så. Skäms inte över min kropp, men gnider ogärna in bakterier och andra ?saker? i möblerna.. Trivs helt enkelt inte naken.

• lövet2

Aldrig. I de här trakterna låser vi inte ytterdörren, så vem som helst kan komma in när som helst.

• Anders 386

Svårt att välja alternativ. Går inte omkring naken inne, men det kan ju ofta bli förflyttningar mellan sovrum-badrum eller badrum- tvättstuga då man går naken av praktiska skäl när man har duschat.. Sommartid kan jag bland gå naken i trädgården när jag är ensam hemma. Och ibland sola naken hemma. Men jag tycker inte det är ok att sitta naken i möbler hemma där andra människor ska sitta.

Men rent principiellt tycker jag det är härligt att vara naken ute när det är soligt och varmt. Och det är ju inte speciellt soligt inne..  Solig

• Anonym (Alltid)

Singelkille hushåll här. När jag kommer hem från jobbet så duschar jag. Därifrån kan jag vara helt naken om jag inte har några planer.

• IsDimma

Nattetid till och från toaletten och på morgonen till och från toaletten. Men när det är ljust ute eller vi har tänt inne och persienner uppdragna så funkar inte att gå naken. Vi har alldeles för mycket insyn för det.

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • Anonym (Ofta)

Går naken dagligen, varje morgon när jag stigit upp går jag naken en stund, går även naken en stund när jag duschat, tycker det är skönt att lufttorka det sista.
    På sommaren är jag ofta naken på altanen, skönt att sola naken och snyggare bränna då man slipper vit rumpa!

• Anonym (Nudist)

hemma är jag jämt naken,och jag har inte så ofta kläder på mig annars eller,det är en sådan frihets känsla att vara naken.

• Anonym (Christoffer37)

Varje dag eller flera gånger per vecka, borde vara ett alternativ.

• Anonym (Christoffer37)
    Anonym (Christoffer37) skrev 2018-01-24 17:27:42 följande:

Så jag är naken varje dag hemma. Sommartid är jag naken ute också (bor i sommarstuga utan grannar då) och jag badar naken i sjön i stort sett dagligen på sommarn.

Mina grannar här i stan i lägenheten mittemot mig är nakna väldigt ofta. Både föräldrarna och deras barn som är i gymnasieåldern.
  • Anonym (Christoffer37)
    Anonym (Christoffer37) skrev 2018-01-24 17:27:42 följande:

Så jag är naken varje dag hemma. Sommartid är jag naken ute också (bor i sommarstuga utan grannar då) och jag badar naken i sjön i stort sett dagligen på sommarn.

Mina grannar här i stan i lägenheten mittemot mig är nakna väldigt ofta. Både föräldrarna och deras barn som är i gymnasieåldern.
  • DeathByPickles

Så ofta jag kan!  Fast ibland får en sport-top sitta på om jag ska pyssla med något, bara för att det är praktiskt. 

Det är en av mina största -pros med att leva ensam, man behöver inte bry sig ett skvatt!  Skrattande

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Ella)

Går runt i underkläder ofta, men helnaken nej. Dels för att jag tycker det är obehagligt att sitta på soffan eller stolar och liksom nudda med könet, dels för att det är obehagligt och äckligt att flytningar eller liknande skulle rinna längs benet. Sover dock naken när jag inte har mens :) 

Sen gör det ont att gå runt utan bh och brösten är i vägen hela tiden.. 

• Anonym (Huttran)

Aldrig. Jag är för frusen.

Svar på tråden Hur ofta går ni naken hemma?