Mitt ex vägrar ge en förklaring
Jag förstår absolut Ts reaktion. Det är klart att man vill ha en förklaring när den personen man litar som mest på och står känslomässigt närmast helt plötsligt sticker och behandlar en som om man vore värdelös.
Jag har själv varit men om en liknande dumpning för ganska precis ett år sedan. En man som i mina ögon var helt underbar, som sa att allt med oss var perfekt, som var drivande i våra framtidsplaner. Helt plötslig får.jag ett samtal där man vill avsluta allt. Ingen förklaring kan han ge utan han vill bara hämta sina saker och därefter ha noll kontakt med mig. Jag förstod ingenting och att inte få en förklaring höll på att äta upp mig inombords. Jag försökte i början att ringa några gången för att få svar sen bestämde jag mig för att lägga ner då jag insåg att den här människan inte har heder att svara för att ge mig sinnesro. Att han troligtvis bara spelat ett spel gentemot mig med sina vackra ord i slutet på relationen.
Jag började söka mina egna svar på varför genom att dagligen kolla in på hans Facebook. Det tog inte länge förens jag förstod att han hade en annan tjej. Sen tog det ett halvår innan jag fick min förklaring. Då har han dumpat denna tjej på samma sätt och där satt hon ledsen och förtvivlad precis som jag hade varit. Hans nya tjej var exet som.han hade innan mig. Ett ex som han bara suttit och pratat skit om till mig. Det blev mitt avslut i och med att jag fick en förklaring även om den inte kom ifrån honom. Han bara är sådan. En skitstövel som inte bryr sig om andras känslor. Tack så mycket för att du dumpade mig så jag slapp leva längre än jag gjorde med någon falskspelande som dig! Idag är han själv inte vatten värd för mig och jag behöver inte ha hans personliga förklaring längre.