• Ann Cistrus

Mitt ex vägrar ge en förklaring

Anonym (Alltskit) skrev 2018-01-29 02:18:24 följande:

[quote=78408961][quote-nick]Anonym (Same) [/quote]

Jag kunde inte låta bli att kontakta honom igen så jag skrev ett meddelande där jag återigen bad om ursäkt, men att jag önskade en förklaring för att kunna gå vidare.

"Förstår du inte att jag inte vill ha kontakt? Vill inte ha något med dig att göra, aldrig mer! Om du fortsätter söka kontakt kommer jag bli tvungen att anmäla för det blir både förföljelse och trakasserier."

Det var svaret jag fick :/

Om ni har varit tillsammans i 5 år borde du ha ok kontakt med någon i hans familj eller någon av hans kompisar som du kan prata med?
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Ann Cistrus
    Anonym (Kola) skrev 2018-01-29 16:23:18 följande:
    Vad blir menar du bättre av att hon kontaktar hans familj eller någon av hans kompisar?

Får han reda på att hon gör det kommer hon högst troligt stöta honom ännu längre bort ifrån sig.

Det bästa vore om hon kan försöka släppa honom, även om det gör ont.

Hon har säkert sin familj och andra kring sig att söka trös/prata av sig hos.
    Nu var det iofs inte dig jag vände mig till men ok. Det som kan bli bättre är ju om hon kan få någon sorts förklaring til varför killen bara drar utan förvarning efter 5 år tillsammans. Jag tycker inte att det är tokigt att vilja få svar på det. För en del är det bäst att släppa och gå vidare, ts är uppenbarligen i behov av en del svar för att kunna gå vidare. 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
Svar på tråden Mitt ex vägrar ge en förklaring