Inlägg från: Anonym (Diamant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Diamant)

Problem med gamla hål i öronen.

Ibland kommer det ut gammal hud ur hålen..en vit massa..som ur en finne..

• Anonym (Diamant)
    Anonym (Hålig) skrev 2018-01-25 15:28:21 följande:

Så mysigt det lät

Jag kikade inte så noga på det som kom ut, men det låter förvisso inte helt orimligt att det kan vara något sådant.

Inte lätt att rengöra själva hålet i sig..så gammal hud lägger sig där.. :)
  • Anonym (Diamant)

Ett tips..de stiftörhängen med en 3 mm kula känns minst att ha på sig på natten..hittade kul-örhängen 3-pack hos cdon för lågt pris men blev besviken då baksideknäppningen var gummiknoppar vilka lätt lossnar efter hand..

• Anonym (Diamant)

Skruvörhängen har ett smalt stift i mitten..ser ut som skruven går genom örat men det gör den inte..

• Anonym (Diamant)
    Anonym (Diamant) skrev 2018-01-27 22:26:46 följande:

Skruvörhängen har ett smalt stift i mitten..ser ut som skruven går genom örat men det gör den inte..

Finns även i klomodell..
  • Anonym (Diamant)
    Tihi skrev 2018-01-27 22:37:34 följande:

Jag tror inte att vi pratar om samma sak för mina örhängen är definitivt skruvar hela vägen igenom örat. Hela stiftet är en skruv alltså. Pratar du om någon speciell design på örhängen? Jag pratar om diamantörhängen där stiftet är en skruv istället för ett stift/en spik.

Okej..då vet jag..trodde det gällde örhängen som ser ut som en vanlig skruv ::) ..lite pilligt att skruva på på baksidan av stiftet då..?
  • Anonym (Diamant)
    Tihi skrev 2018-01-28 16:05:02 följande:

Det tar en liten evighet att ta på och av dom för att man måste skruva så länge. Har undrat om skruven sliter mer på hålet än vad ett stift gör? Det borde ju fastna mer smuts i en skruv och att det borde irritera hålet mer än ett slätt stift eller är jag ute och cyklar?

Jag hade inte vågat bära sådana..tänk om gängorna fastnar i varandra på baksidan..får ta en tång för att "bita" av dem då.. :)
Svar på tråden Problem med gamla hål i öronen.