• Anonym (Zig Natur)

    Fisting! Tjejer, vad tycker ni?

    Tjejer vad är era erfarenheter av fisting? Är det något ni tänder på?
    Om ni lyckades eller inte spelar ingen roll när ni svarar, frågan är om ni gillade det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fisting! Tjejer, vad tycker ni?
  • Anonym (Donna)

    Har provat vid några tillfällen, om man är riktigt kåt och våt kan det vara skönt, men mest känner jag mig uttänjd på ett osexigt vis. Tycker att det är väldigt osexigt att titta på när någon annan blir fistad också! Man ska i min värld inte vara så vid och glapp att man ska ha en hel näve i fittan!

  • Anonym (Zig Natur)

    Tack för ditt svar Donna!
    Jag kan väl erkänna att jag tycker att fisting är bland det sexigaste det finns att se, men smaken är ju olika.
    Inga fler med erfarenheter av detta?

  • Anonym (Hmm)

    Det här är något jag gärna skulle prova ...
    Vore lättare på mitt ex, man kunde backa in en 24-metare med dragbil o allt ..
    Min nya är lite tajt och rädd för ALLT som hon tror ska göra ont ..trist....
    Hade gärna provat ...verkar läckert och/eller lite kinky :)
    Gillar tanken.

  • Pretorian IV

    Min fru gillar det. Jag tycker inte det är så upphetsande (speciellt inte i porr), men gör det ibland på henne för hennes skull.

  • Anonym (M)

    Har provat det några gånger, aldrig lyckats helt och hållet - att få in hel handen liksom. Som mest alla fingrar fram tills strax vid knogarna.

    Tror många inte vill prova av två anledningar, att man ska bli "slapp" och uttänjd samt att det ska göra ont. Vad gäller att bli "slapp" vet jag inte riktigt om jag tror stämmer så bra egentligen. Klart man blir mer uttänjd där och då, men intressant nog upplever både jag och sambon att det känns trängre än vanligt när vi har sex gången efter att vi provat det (

    Huruvida det gör ont är nog rätt individuellt. Sett vissa skriva att det inte gör det minsta ont om de är riktigt kåta, våta och tar det långsamt. Personligen tycker jag att det gör lite ont, även fast jag är riktigt kåt och våt, men är en såndär konstig BDSM-utövare som tänder på det. Gör man inte det men som mig upplever en viss smärta så är det väl kanske inte så märkligt att man inte är intresserad av det, om man inte tänder väldigt mycket på akten i sig.

  • Anonym (Fy F*n)

    Tycker att det låter så jävla äckligt, aldrig i livet att jag ens skulle prova. 

  • Anonym (Samma)
    Anonym (Fy F*n) skrev 2018-01-26 08:48:03 följande:
    Tycker att det låter så jävla äckligt, aldrig i livet att jag ens skulle prova. 
    Samma här
  • Anonym (Zig Natur)
    Anonym (Fy F*n) skrev 2018-01-26 08:48:03 följande:

    Tycker att det låter så jävla äckligt, aldrig i livet att jag ens skulle prova. 


    Det finns folk som faktiskt gillar "äckliga saker" till och med de som gillar att stoppa penis i mun. huuu....


  • Pussan

    Gillar det och blir väldigt kåt av det men tyvärr har killar för stora händer, alt har jag för liten fitta. Ett par gånger har tjejer haft hela handen inne och det känns så häftigt, men en mansnäve har jag inte kunnat få in hela. Som någon annan skrev - fyra fingrar, men på mig t o m knogarna, men inte hela handen

  • Anonym (Ej slapp trots stort)

    En sån myt att man skulle bli slapp för att man får stora saker där nere. Nu är inte jag kvinna men jag har gillat stora saker i baken i typ 30 år. Den största dildon jag har är 23 cm i omkrets, som en hand. Den har jag använt flera ggr i veckan, efter rejält förarbete naturligtvis och jag är inte ett dugg slapp. Snarare tvärt om så arbetar musklerna så jag blir tajtare.

    En som kan gå ner i spagat blir ju inte slapp i lårmusklerna...

Svar på tråden Fisting! Tjejer, vad tycker ni?