BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Här hoppar jag på om det är ok!?! ????
Jag har bim den 1/3.
På bim-7 upptäckte jag att mina bröst har svullnat, får knappt plats i bh:n längre och på natten mot bim-6 fick jag ett kraftigt illamående som har kommit och gått sedan dess, inte så där lätt illamående som jag kan få några dagar innan mens utan så pass starkt att det har känts som att jag ska kräkas. Dock blir det bättre om jag äter något men inte vad som helst. Annars har brösten börjat ömma på ett märkligt sätt nu på morgonen och jag tycker att vårtgårdarna har mörknat en aning men kanske bara jag som inbillar mig. ????
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Jaha, vad är nu detta?
Äl testen ökade igår, och här även blinkande gubbe på digital, men har i 3 dagar nu haft småblödningar som ökat lite för varje dag.
Tempen har sakta dalat och varit nere i botten men vände uppåt idag, har dock inte fått fulla utslag på än testen, men de är rätt nära nu, molar även runt livmoder och äggstockar och i går högg de till rejält i höger sida.....kan de vara äl blödning?
Hur stor kan den egentligen vara?
Kommer bara blod när jag torkar mig, i bland mörkt och ibland brunt.......aldrig under någon gång i mitt liv haft detta.....
Stort grattis va härligt :) <3
Åh, vad kul!!! Stort grattis! Njut :)
Alltså, inatt hade jag en så intensiv dröm om att jag skulle testade positivt! Och när jag gjorde det ville jag testa med digitalt men det var massa random folk i min lägenhet som hindrade mig av olika anledningar hela tiden. Hahahaha! Vaknade upp och tempen hade stigit till 36.78 från 36.52 igår:D
BIM-5 idag (enl NC), ÄL+8....
Välkommen <3
Har du testat något? :)