BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
På åttonde försöket tog det sig äntligen! Kan knappt tro det är sant! Är så glad att jag haft dessa trådar att följa och alla ni är så snälla och fina mot varandra. Önskar er all lycka och hoppas att ni alla får ert efterlängtade plus snart! <3
Grattis till alla er som plussat hoppas innerligt att jag också gör det snart
Vad tror nu, tog ut spiralen nör jag fick mens den 5 feb och spiralen åkte den 8 feb, började ta äl test den 15 men fick starka test både 167,17,18 så undrar vilken dag ja ska räkna ifrån då jag haft spiral och inte vet hur lång cykel jag har....

Imorgon bitti blir det test. ÄL +10. Har testa tidigt test hemma och jag hoppas verkligen!!
Stolt över mig själv att jag lät bli att testa idag. Känner dock inga gravsymptom.
Hoppar in i tråden, har BIM 11/3.
Ska ha ÄL idag enligt beräkningar men har inte fått utslag på ÄL testen.... Hoppas verkligen att få ett plus. Är 3 försöket för tredje barnet :)
Lindsey77: vad spännande, låt oss veta hur det gick! Själv är jag bara på Äl +5... det känns som en evighet innan jag kan testa...
Känner migdum och är besviken på mig själv att jag testade i morse. Äl +8 vad trodde jag egentligen. Tror att jag har fantiserat ihop en skugga på testet. Snälla hjälp mig.
Bild
Känner migdum och är besviken på mig själv att jag testade i morse. Äl +8 vad trodde jag egentligen. Tror att jag har fantiserat ihop en skugga på testet. Snälla hjälp mig.