Ni som förlåtit otrohet!
Anonym (bedragen) skrev 2018-01-30 09:21:50 följande:
Order förlåt innebär för mig en sorts godkännande, att det var ok, inget att ångra. Jag kommer aldrig tycka det var ok. Vad som än händer i livet kommer jag innerst inne hata det som skett.Men jag tror ändå att vi kan få en hyfsad tillvaro tillsammans. Se framåt mot nya mål!
Dock kommer vi nog aldrig få tillbaka det speciella som vi trots allt hade, för länge sedan.
När jag fick reda på det 11 år senare hade vi barn, var gift och hade precis lånat en massa pengar och höll på med en stor renovering/ utbyggnad av vårt hus!
Hela livet rasade! Min älskade kvinna som jag alltid varit så stolt över, som jag älskade och såg upp till mest i hela världen visade sig vara en av de värsta hycklare som gått i ett par skor!
Nu tre år senare sen livet gick sönder, där det första året bestod av familjeterapi, psykologer, otaliga gräl och litervis med alkohol och tårar är vi fortfarande tillsammans.
Jag kommer aldrig att förlåta, kommer aldrig få samma respekt och känslor och med en brinnande längtan efter att få uppleva känslan av att få vara kär i någon igen. Livet är ändå rätt bra. Det funkar! Jag antar att mitt liv ser ut som dom som äter prozac! Jag känner varken riktig glädje eller riktig sorg längre. Livet bara är! Men jag håller mig vid liv!