Inlägg från: Äntligen18 |Visa alla inlägg
  • Äntligen18

Uppgiven fru

Anonym (Uppgiven fru) skrev 2018-01-29 21:33:43 följande:

Jag tror inte han är i nån kris.

Detta är nåt han alltid haft driv att titta på men kanske det blivit mer och mer va vet jag.

Jag behöver inte spetsa till nåt speciellt.

Han är redan sjukt tänd på mig, jag är själv attraktiv kvinna egen företagare och driven. Men dock med lite dåligt själv förtroende.

Och det hjälper ju inte nu så varför skulle de hjälpa med en ?lek? som jag är helt ointresserad av.

Jag håller med morticsia att det är gräns på pedofili.

Och han tycker själv det inte är ok som sagt.

Och han tycker själv att det är otroligt respektlöst att titta när jag är med.

De är ju en av sakerna som sårar mig mest.

Precis! Du behöver inte spetsa till nått.

En människa vet inte hur värdefull de sakerna han har är, tills de är borta.

Det här är min idé.

Låtsas börja chatta med en "kille".

Börja sminka dig lite mer, ta bilder, även om du inte ska ut.

Mannen kommer märka en förändring och då berättar du att en "yngre kille" började chatta med dig.

Då kommer han göra allt han kan för att få ditt uppmärksamhet.

Han kommer känna konkurrens.

Där kommer han märka hur värdefull du var och så hoppas vi att han aldrig glömmer bort den känslan.
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-01-31 11:11:23 följande:

Jag har läst dina råd i olika trådar och jag måste säga att jag är imponerad över hur urbota korkade de är. Måste fan vara bland de mest korkade jag läst på länge.

Resultatet visar annat!
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-01-31 11:26:23 följande:

Vilket resultat?

Att vissa av mina råd har faktiskt hjälpt vissa andra. Jag kan inte ge exempel pga vissa kanske kommer känna igen sig.

Men du då? Varför ger du inte råd istället för att kritisera mig hela tiden. Jag bara 18 år gammal! Låt mig lära mig av mina misstag.
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-01-31 12:19:00 följande:

Dina råd fungerar säkert skitbra på ytliga tonåringar var värld kretsar kring om skolans snygging vill ha henne eller inte och sen beklagar sig över att de alltid träffar fel killar. När man kommer upp i åren börja man förhoppningsvis inse att det är andra saker som till exempel personlighet , intelligens, etc som är betydligt viktigare än ett par snygga pattar och en tajt röv.

Om du vill har råd så kan du få ett av mig. Lägg mer tid på att odla en bra personlighet, intelligens och själ än på att yta. Det kommer du ha nytta av i framtiden.

Det finns olika sätt att lära sig, ett sätt är att göra en jäkla massa misstag och förhoppningsvis lära sig av dem, men den metoden är inte alltid pålitlig och fungerar inte alltid så bra eftersom många tenderar att göra om sina misstag om och om igen. Ett annat sätt är att tänka till innan man gör misstagen så slipper man dels gå igenom en massa skit i onödan  och utsätta andra för en massa skit i onödan.

Ok! Ska Ha det i åtanke :)
Svar på tråden Uppgiven fru