Uppgiven fru
Jag har nog alltid varit lite som TS man, men förhoppningsvis skött det mer diskret. Det är svårt för en kvinna att förstå hur en man fungerar sexuellt. Iaf jag kan ofta kolla in en sexig bakdel utan att ha någon som helst intresse av kvinnan i övrigt. Mina ögon fångar upp sexiga signaler helt utan att fundera vidare på saken. Män tänder på kvinnokroppar på ett generellt sätt som få kvinnor kan förstå. Att blickarna ibland dras till väldigt unga kvinnor har inget med pedofili att göra - en kvinna kan vara sexuellt tilldragande redan vid typ 13-årsåldern, vissa gör ju sin sexuella debut redan då. Pedofiler tänder på barn - inte på unga kvinnor som utvecklat mogna kvinnliga höfter och bröst.
Jag vet inte om jag och TS man är unika?? Jag tror faktiskt att dom flesta män fungerar som oss. Vi tänder på vår partner men reagerar ändå rent instinktivt på en kvinna som är utmanande klädd eller naken. Det betyder inte att vi vill ha sex med kvinnan vi spanar in, det betyder bara att våra sexuella drifter kickar igång, Det är en av orsakerna till att män är så intresserade av porr - vi är inte intresserade av kvinnorna i porren, vi kickar igång hjärnan på att se deras sexiga kroppar. Lite som knark.
Men ok, TS man går nog lite till överdrift - jag tycker man bör dra gränsen vid en snabbtitt av hänsyn till sin partner. Man behöver liksom inte "bevaka" andra kvinnor. Han har lite att lära där...