• Anonym (Bastulotta)

Mixbastu i Tyskland på tjänsteresa

Min partner har varit noga dgr i tysklandpåbtjänsteresa och när vi pratade ikväll, när han var på flygplatsen svarade han lite svävande att han chillat i eftermiddag. När jag frågade vad han hade gjort da han att de varit på badhus och åkt rutschbana.

Rutchbana tvånvuxna mån,

Då visade det sig att han hade bastut i mixbastu som det är i Tyskland. När jag frågade om han badat bastu med nakna kvinnor svarade han svävande att de var halvnakna, handdukar och så....

När jag kollade på hemsidan var det bilder med nakna kvinnor o män i basuna, lyxigt ställe med massor av olika bastar.

Jag reagerade stark emot att han åker och badar bastu i mixade bastuar.

Han tyckte jag var löjlig. Och sa att han orkar inte med min reaktion.

Det är inte ok. Vilket svin,

Vad mer kan han göra.

• Svar på tråden Mixbastu i Tyskland på tjänsteresa
  • Dkkdkkdkkdkkdkoejd

För det första så är det vanligt i Tyskland.

Nästan lika vanligt som swingersparty med Analverkehr.

Jag hade reagerat mer på att han verkar ha för lite att göra på sin tjänsteresa.

• SofieJ

Det behöver ju inte betyda något alls. Som föregående talare sa: vanligt med mixbastu där. Har han gett dig någon annan anledning att oroa dig?

• Anonym (Agustina)

Åka dit och pröva själv..?

• Anonym (Bastulotta)

Gillar ni att era män åker och bastar med andra kvinnor som är nakna. Anledningen till att man åker på ett sånt ställe är ju för att man tydligen är intresserad av nakenmixen... Det sårar mig. Vill han kolla in andra nakna kvinnor o har behov av det så får han göra det ..utan mig... Asshole

Han drog på det innan han berättade... Så typiskt..den tyska kollega drar dit sina svenska kollegor.. provar på olika nakenbastu.. vilken grej.. vad blir nästa.. tjänsteresa i Thailand.. det är ju vanligt med horor i Thailand,..

• Anonym (Agustina)

Samt ladiesboys..aj aj..

• Anonym (Agustina)
    Anonym (Bastulotta) skrev 2018-02-02 00:04:34 följande:

Gillar ni att era män åker och bastar med andra kvinnor som är nakna. Anledningen till att man åker på ett sånt ställe är ju för att man tydligen är intresserad av nakenmixen... Det sårar mig. Vill han kolla in andra nakna kvinnor o har behov av det så får han göra det ..utan mig... Asshole

Han drog på det innan han berättade... Så typiskt..den tyska kollega drar dit sina svenska kollegor.. provar på olika nakenbastu.. vilken grej.. vad blir nästa.. tjänsteresa i Thailand.. det är ju vanligt med horor i Thailand,..

Ladiesboy..
  • SofieJ

Nä kanske inte idealt, men litar man på sin man så tycker jag nog att det är rätt oskyldigt. Värre om det typ varit en strippklubb. De flesta kvinnorna i bastun har säkert bröst ner till knäna, grå buske och flipflops.
  • Pentra
    Gillar ni att era män åker och bastar med andra kvinnor som är nakna. Anledningen till att man åker på ett sånt ställe är ju för att man tydligen är intresserad av nakenmixen... Det sårar mig. Vill han kolla in andra nakna kvinnor o har behov av det så får han göra det ..utan mig... Asshole Han drog på det innan han berättade... Så typiskt..den tyska kollega drar dit sina svenska kollegor.. provar på olika nakenbastu.. vilken grej.. vad blir nästa.. tjänsteresa i Thailand.. det är ju vanligt med horor i Thailand,..

Jag har inga som helst problem med att min sambo bastar med andra oavsett kön. Eller oavsett läggning. Och jag är knappast ensam om det. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (Gr)

Får man runka i mixbastu? Inför kvinnorna alltså?

Får man ha stånd? Försats? Pulserande kuk?

Svar på tråden Mixbastu i Tyskland på tjänsteresa